رایانش ابری روشی امن، مطمئن برای کسب وکارهایی است که به دنبال بهترین و کم هزینه ترین روش جهت مدیریت زیر ساخت های فناوری اطلاعات خود میگردند. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها برای بهبود خدمات و ارتقاء سطح کاری خود و همچنین بهره مندی از مزایای این تکنولوژی به استفاده از خدمات زیر ساخت ابری روی آورده اند.

به گزارش مرور نیوز، شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان بزرگترین و برترین شرکت ارایه دهنده خدمات ابری در لایه IaaS، پایه ای ترین و کاربردی ترین سطح این خدمات، از طرح دمو رایگان استفاده از زیر ساخت ابری خود رو نمایی کرد.

خدمات ابری آسیاتک با بهره گیری از سروهای قدرتمند و پیشرفته، به روز ترین پلتفرم های ابری، همراه با تنوعی مثال زدنی از افزونه های ابری، امکان بهره گیری و ارتقاء زیر ساخت های مورد نیاز کسب و کار ها را فراهم نموده است. با استفاده از زیر ساخت ابری آسیاتک، کسب و کارها می توانند از مزایایی همچون: مقیاس پذیری و سفارشی سازی، میزبانی در ممتاز ترین مرکز داده ایران(برج میلاد و آزادگان)، ترافیک نامحدود و پهنای باند بالا و ... بهره مند گردند.

در این طرح ویژه، جهت آشنایی هرچه بیشتر و تجربه‌ای واقعی از بکارگیری این خدمات در کسب‌و‌کارها، آسیاتک دمو رایگان استفاده از خدمات ابری خود را در اختیار علاقه مندان، صاحبان و تصمیم گیرندگان کسب‌و‌کارها قرار داده است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 91015555 تماس گرفته یا به صفحه اختصاصی دمو رایگان خدمات ابری مراجعه کنید.