۶ محصول دانش بنیان تولید شده توسط شرکت های دانش بنیان پارک فناوری پردیس در اجلاس سالیانه این پارک رونمایی می شوند.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از پارک فناوری پردیس ، همزمان با نوزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس از ۶ محصول جدید دارویی و تجهیزات پزشکی تولید شده در پارک رونمایی می شود.

فراخوان رونمایی از محصولات برتر پارک فناوری پردیس از مدتی قبل در سایت پارک و سایر ابزارهای اطلاع‌رسانی منتشر شد و شرکت‌های عضو تا تاریخ ۲۱ شهریور ماه برای ارسال اطلاعات محصولات خود فرصت داشتند.

تمامی شرکت‌های عضو پارک اعم از مستقر و غیر مستقر و همچنین اعضای شعب پارک از جمله کارخانه‌های نوآوری، امکان حضور در این فراخوان را داشتند.

در فرایند ارزیابی بیش از ۲۷۰ شرکت عضو مورد بررسی قرار گرفتند و بر اساس ارزیابی های انجام شده در مرحله اول، ۳۰ طرح از این ۶۴ محصول ارائه شده به دبیرخانه رونمایی، حائز شرایط اولیه بودند.

این طرح ها در مرحله دوم ارزیابی در زمینه های فنی از قبیل سطح تکنولوژی و میزان نوآوری در محصولات مورد بررسی قرار گرفتند. این ۳۰ طرح مربوط به ۱۵ شرکت عضو پارک بود.

سرانجام از بین ۳۰ طرح وارد شده به مرحله دوم، ۶ محصول برای رونمایی در اجلاس سالیانه انتخاب شد که قرار است این محصولات در نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک در نوزدهم مهرماه رونمایی شود.