۳ خانه خلاق در حوزه هایی چون تولید محتوای رسانه ای، نوآوری های آموزشی و ارتقای مهارت‌های شناختی کودکان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری آغاز به کار کرد.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از معاونت علمی، با حضور سورنا ستاری خانه خلاق و نوآوری تولید محتوا، پویانمایی و رسانه آغاز به کار کرد.

این خانه خلاق ۶ تیم و ۱۰ تیم دورکار خلاق را در دل خود جای داده است. مجموعه‌ای با سابقه فعالیت در زمینه تولید محتوای رسانه‌ای در قالب صوتی و تصویری، ساخت فیلم‌های تبلیغاتی و برگزاری همایش‌ها، دارای استودیوهای تخصصی تصویر و صدا و واحد سیار تصویربرداری است و به عنوان یکی از مجهزترین مجموعه‌های بخش خصوصی شناخته می‌شود.

پخش زنده تلویزیونی، برنامه سازی مستند، پخش زنده اینترنتی، برنامه سازی استودیویی، کلیپ‌های تبلیغاتی و موضوعی و غیره از جمله حوزه‌های کاری این مرکز تخصصی است.

همچنین خانه خلاق و نوآوری در حوزه فناوری و نوآوری‌های آموزشی فعال با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور آغاز به کار کرد که از ظرفیت استقرار ۱۰ شرکت خلاق برخوردار است.

حوزه فعالیت این خانه خلاق و نوآوری، « کودک ، نوجوان و خانواده» است که از ۶ تیم خلاق میزبانی می‌کند. در این خانه خلاق خدمات آموزشی از هفت سال تا سطوح دانشگاهی به نیروهای فرهنگی و کارکنان دولتی ارائه می‌شود.

خانه خلاق و نوآوری دیگری که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری راه اندازی شد با هدف ایجاد فضایی برای ارتقای مهارت‌های شناختی کودکان و نوجوانان و تسهیل تعاملات خانواده‌های ایرانی، آغاز به کار کرده است.

در این خانه خلاق و نوآور ۱۰ تیم با تمرکز بر ارتقای مهارت‌های شناختی هوش‌های چندگانه از طریق بازی و اسباب بازی مستقر هستند و ۵ تیم نیز به شکل غیرحضوری با این مرکز همکاری می‌کنند.