یکی از گوشی های Galaxy Note 7 که توسط شرکت سامسونگ رفع نقص شده و انتظار می رفت مشکل باتری آن حل شده باشد، در یکی از هواپیماهای خطوط هوایی Southwest در آمریکا آتش گرفت.

به گزارش مرورنیوز، از بی بی سی نیوز، این هواپیما که در روز چهارشنبه قصد پرواز از لویسویل کنتاکی به بالتیمور در مریلند را داشت، به دلیل آتش گرفتن گوشی Note 7 قبل از پرواز، تخلیه شد.
شرکت سامسونگ در ماه سپتامبر فراخوانی را برای استرداد تمام گوشی های Galaxy Note 7 و رفع نقص آن ها منتشر و پس از اتمام کار اعلام کرد مشکل آتش سوزی باتری تمام گوشی ها رفع شده است. 
مالک گوشی در این رابطه گفت، گوشی را در تاریخ 21 سپتامبر، یعنی بعد از ادعای رفع نقص گوشی ها توسط شرکت سامسونگ، خریداری کرده است و روی جعبه گوشی علامت مربع سیاه رنگی که گوشی های رفع نقص شده را از گوشی های ناامن قدیمی متمایز می کند، وجود دارد. 
وی همچنین گفت گوشی در هنگام آتش سوزی خاموش بوده و در جیب وی قرار داشته است. اما پس از گرم شدن بیش از حد گوشی، وی آن را به کف هواپیما انداخته است و دود خاکستری غلیظی از آن خارج شده است. 
اداره هوانوردی فدرال آمریکا، هشداری را منتشر کرده و در آن از مالکین گوشی Note7 خواسته است این گوشی ها را درون هواپیما خاموش کرده و از شارژ آن ها خودداری کنند.
شرکت سامسونگ هنوز در مورد این اتفاق، اظهارنظر نکرده است.