گروهی از متخصصان حوزه تجاری‌سازی با رصد بازار فناوری‌های نوین در کشور، اطلاعات به دست آمده از بازار 14 گروه فناوری را در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند.

به گزارش مرور نیوز، گروه دیده‌بان فناوری‌های نوین با نام تجاری Hitech Monitor، فعالیت خود را در خصوص رصد و تحلیل بازار در حوزه فناوری‌های نوین و پیشرفته با تمرکز بر فناوری نانو در کشور آغاز کرد.

این مجموعه با بررسی بازار فناوری نانو و سایر فناوری‌های نوین در صنایع ایران و رصد مستمر تحولات صورت گرفته در دنیا در خصوص محصولات با فناوری‌های پیشرفته، اطلاعات مورد نیاز را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

علاوه بر آن این گروه با شناسایی نیازمندی‌های صنایع مختلف و ارائه راهکارهای مبتنی بر تحلیل بازار، زمینه را برای ورود محصولات پیشرفته به بازار روشن و هموار می‌کند.

این مجموعه تجربیات و اطلاعات خود را در زمینه‌های «فناوری نانو»، «مواد پیشرفته»، «کامپوزیت» و «پلیمر»، «الکترونیک»، «فناوری اطلاعات و انرژی‌های نو» با بهره‌گیری از درگاه‌های مختلف اطلاع رسانی مانند سایت، کانال تلگرام و شبکه اینستاگرام در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.

صنایع تحت پوشش این گروه شامل پوشش و خوردگی، نفت، گاز و پتروشیمی، نساجی، آب، انرژی، دریایی، صنایع غذایی، پلاستیک و پلیمر، ساختمان، سلامت و پزشکی، کشاورزی و بسته‌بندی است.

ایجاد اطمینان و جلب رضایت مخاطبان، ارتقای دانش بازار مخاطبان از طریق مشاوره و آموزش، افزایش حق انتخاب و دسترسی بیشتر و سریع‌تر مخاطبان به اطلاعات بازار، ایجاد فرصت‌های تجاری جدید برای صاحبان صنایع مربوط و حفظ کیفیت در خدمات ارائه‌شده مطابق با استانداردهای جهانی و ارتقای مداوم آن از جمله اهداف این گروه تعریف شده است.