اگر برای تعطیلات آخر هفته خود به دنبال ایده‌ای جذاب هستید و یا به هر دلیلی مجبورید در خانه بمانید و می‌خواهید تجربه متفاوتی از سفر را داشته باشید، تلویزیون اینترنتی آیو پیشنهاد ویژه‌ای برای شما تدارک دیده است.

به گزارش مرور نیوز، بنابر اعلام تلویزیون اینترنتی آیو، تماشای سریال‌های عاشقانه (شبکه نمایش خانگی)، فارگو (دوبله اختصاصی آیو - ۲۰۱۷)، فصل پنجم فرار از زندان (زبان اصلی با زیرنویس فارسی - ۲۰۱۷)، پاپ جوان (دوبله اختصاصی آیو - ۲۰۱۶) و نابغه (زبان اصلی با زیرنویس فارسی - ۲۰۱۷) بدون نیاز به دانلود و به صورت آنلاین، پیشنهادی است که آیو برای شما تدارک دیده است.

با استفاده از آیو، مخاطبان می‌توانند فارغ از دغدغه‌های دانلود، دانلود رایگان شبانه، پیداکردن لینک دانلود مستقیم یا دانلود سریال خارجی، از پخش و تماشای آنلاین و اینترنتی سریال‌های مورد علاقه خود لذت ببرند. دیدن سریال‌ها در آیو نیاز به دانلود ندارد و لازم نیست دقایقی را برای دانلود مستقیم صبر کنید، بلافاصله بعد از کلیک روی پخش، فیلم یا سریال مورد علاقه‌تان پخش می‌شود.

اگر مطمئن نیستید کدام سریال را دوست دارید تماشا کنید، کافی است روی هر سریال دکمه پخش را بزنید یا روی آن قسمت از سریال جلو بزنید و صحنه‌هایی مختلف از آن قسمت را ببینید و در نهایت تصمیم بگیرید. اگر سریال خارجی باشد، نیازی به جست‌وجو و دانلود زیرنویس وجود ندارد. اگر زبانتان خوب نیست یا حوصله خواندن زیرنویس ندارید، تلویزیون اینترنتی آیو بعضی از سریال‌ها را به صورت اختصاصی دوبله می‌کند. فارگو و پاپ جوان عناوین دو سریالی هستند که آیو به تازگی دوبله کرده است. اگر علاقه‌مند به سریال‌های ایرانی هستید، سریال پرستاره «عاشقانه» با بازی مهناز افشار، محمدرضا گلزار، پانته‌آ بهرام، حسین یاری، هومن سیدی، بهاره کیان‌افشار، ساره بیات، یکتا ناصر و سارا رسول‌زاده با کارگردانی منوچهر هادی نیز در بسته پیشنهادی آیو برای تعطیلات قرار دارد. پس دانلود سریال عاشقانه را فراموش کنید و آنلاین در روزهای تعطیلات فطر، همراه با خانواده تا قسمت 12 این سریال را ببینید.

همچنین چهار سریال دیگر این وب‌سایت پیشنهادهای دیگر آیو برای مخاطبان است؛ سریال جذاب کمدی-جنایی «فارگو» روایتگر قتلی است که دامن یک شهر را می‌گیرد، سریال محبوب جهانی که فصل اولش با دوبله اختصاصی در آیو موجود است اما بد نیست که در کنار سریال جنایی فارگو حتما طعم اکشن ناب از جنس سریال فرار از زندان را هم بچشید و در حالی که فصل 5 فرار از زندان در جهان در حال پخش شدن است شما هم این سریال را همراه با جهانیان ببینید، فصل پنجم این سریال با حال و هوای خاورمیانه و کشور ما نزدیکی بیشتری دارد و تماشای آن توصیه می‌شود.

پاپ جوان یکی از سریال‌های تحسین‌شده‌ سال 2016 میلادی در ژانر درام است و تماشای آن برای هر کسی که به شوخی با پاپ و کلیسا علاقه داشته باشد، خالی از لطف نیست، اما بسته پیشنهادی آیو یک سریال ویژه با محوریت زندگینامه‌ هم دارد. سریال جذاب «نابغه» کاری از شبکه نشنال جئوگرافی، به زندگی دانشمند برجسته فیزیک جهان آلبرت انیشتین می‌پردازد و فراز و نشیب زندگی وی را از زمانی که در آلمان زندگی می‌کرد تا مهاجرت به آمریکا با فلاش بک‌های متوالی به تصویر می‌کشد.

تلویزیون اینترنتی آیو اعلام‌کرد: اگر از کاربران همراه اول، آسیاتک، های‌وب یا گروه فن‌آوا هستید، برای تماشای سریال‌های موجود در بسته مورد اشاره و سایر فیلم‌ها و سریال‌ها، هیچ هزینه‌ای بابت حجم اینترنت پرداخت نمی‌کنید و می‌توانید با آرامش، آنلاین فیلم پخش کنید و روی اینترنت فیلم تماشا کنید.

آیو بزرگ‌ترین تلویزیون اینترنتی کشور است که پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی با امکان بازپخش تا هفت روز قبل، شبکه‌های اختصاصی در حوزه ورزش (آیو اسپرت)، کودک (آیوتون)، پخش زنده صحن علنی مجلس و دسترسی به مجموعه‌ ‌به‌روز و کاملی از فیلم و سریال ( VoD )، مستند، انیمیشن و برنامه‌های تولیدی اختصاصی آیو را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

شبکه‌های اختصاصی آیو و برنامه‌های تولیدی سرویس‌هایی هستند که آیو را از سایر رقبای آن متمایز می‌کنند. آیو تاکنون پنج ویژه برنامه را به صورت اختصاصی تولید کرده که عبارتند از هتریک، سلفی، کلاکت، فلاش بک و دوآتیشه. آیو همچنین این ویژگی منحصر به فرد را دارد که سرویس آن روی چهار پلت فرم کامپیوتر شخصی و لپ‌تاپ، موبایل و تبلت (اندروید و iOS )، تلویزیون هوشمند و ستاپ باکس قابل استفاده است و امکان تماشای فیلم و سریال روی همه این پلتفرم‌ها مهیاست.