تیم کاوش دانش سازمان جوانان هلال احمر در لیگ امدادگر دانش آموزی در مسابقات جهانی ژاپن موفق به کسب اولین مقام قهرمانی کاروان رباتیک جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از جمعیت هلال احمر، پس از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران و برگزیده شدن 4 تیم کانون های هلال احمر (3 تیم دانش آموزی و 1 تیم دانشجویی)، این تیم ها با حمایت و نشان جمعیت هلال احمر در مسابقات جهانی ژاپن در شهر ناگویا حضور یافتند.

این تیم ها به عنوان نمایندگان جمعیت هلال احمر ایران و با کاورهای سازمان جوانان، به عنوان اعضای جوان و نخبه در این مسابقات حضور یافته و به عنوان سفیران صلح، مروج اهداف والای جمعیت هلال احمر و معرف برنامه های سازمان جوانان هستند.

بنا بر این گزارش، تیم کاوش دانش سازمان جوانان هلال احمر در لیگ امدادگر دانش آموزی در مسابقات جهانی ژاپن موفق به کسب اولین مقام قهرمانی کاروان رباتیک جمهوری اسلامی شد. این تیم از دبیرستان دانش و با حمایت سازمان جوانان هلال احمر و جمعیت هلال احمر استان تهران در این مسابقات شرکت کرده که برای اولین بار در تاریخ مسابقات روبوکاپ، یک تیم از جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب این مقام ارزشمند شده است.

شایان ذکر است سال گذشته تیم کاوش از مدرسه قلم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی گردیده بود.