بر اساس گزارشات، فیس‌بوک کار بر روی برنامه‌های تلویزیونی را به عنوان پروژه‌ی بعدی خود انتخاب کرده است. به نظر می‌رسد که به زودی و تا ماه آینده شروع به کار این غول رسانه‌های اجتماعی را بر روی پلتفرم تلویزیون خواهیم دید.

به گزارش مرور نیوز، بر اساس گزارشات، فیس‌بوک کار بر روی برنامه‌های تلویزیونی را به عنوان پروژه‌ی بعدی خود انتخاب کرده است. به نظر می‌رسد که به زودی و تا ماه آینده شروع به کار این غول رسانه‌های اجتماعی را بر روی پلتفرم تلویزیون خواهیم دید.افراد مطلع به بلومبرگ (Bloomberg) گفته‌اند که با وجود تاخیرهای بسیار، انتظار می‌رود فیس‌بوک محتواهایی که در قالب تلویزیونی تولید شده را تا اواسط ماه آگوست پخش کند. بر اساس گزارشات، این شرکت از همکاران خود خواسته تا هم برای برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ی کوتاه و هم برای برنامه‌هایی که بودجه‌ی بیشتری دارند، هر چه زودتر قسمت‌های آزمایشی ساخته و به فیس‌بوک تحویل داده شود.


گزارشات حاکی از آن است که تلویزیون فیس‌بوک ترکیبی از محتواهای تولید شده توسط کاربران و برنامه‌هایی از طرف خود شرکت خواهد بود. این بخش در زبانه‌ای جدا از News Feed قرار داده می‌شود.

این منبع به بلومبرگ گفته که محتوا و نحوه‌ی عملکرد تلویزیون فیس‌بوک بیشتر شبیه به یوتیوب خواهد بود تا شبکه‌های بزرگی مثل نتفلیکس، شوتایم (Showtime) و یا (HBO). البته خود فیس‌بوک هنوز به طور عمومی از برنامه‌هایی که برای این پروژه دارد رونمایی نکرده است، ولی با توجه به تلاشی که برای جا انداختن Facebook Live انجام می‌دهد، مطمئن هستیم که شرکت در این راه موفق می‌شود و یک روز این تلویزیون هم بخش ثابتی از زندگی روزانه‌ی شما را درست مثل خود فیس‌بوک پر خواهد کرد.