شرکت سرگرمی تعاملی سونی از کنترلر جدید پلی استیشن 4 با طرح فوتبالی رونمایی کرد. این کنترلر قرار است همزمان با انتشار بازی FIFA 18 روانه بازار شود.

به گزارش مرور نیوز شرکت سرگرمی تعاملی سونی از کنترلر جدید پلی استیشن 4 با طرح فوتبالی رونمایی کرد. این کنترلر قرار است همزمان با انتشار بازی FIFA 18 روانه بازار شود.
کنترلر جدید پلی استیشن 4 با طرح فوتبالی!

امروز، شعبه اروپا شرکت سرگرمی تعاملی سونی تمامی دارندگان کنسول پلی استیشن 4 و علاقه مندان را به عضویت در بزرگ ترین لیگ فوتبالی جهان دعوت کرد! این شرکت به تمامی کاربران خود پیشنهاد می کند که با خرید کنترلرهای جدید، بی سیم و صد البته محدود کنسول پلی استیشن ۴، جذابیت تجربه عناوین ویدیویی ورزشی به خصوص فوتبال را دو چندان کنند و حال و هوای تازه ای به دنیای گیم ورزشی خود دهند.
کنترلر جدید پلی استیشن 4 با طرح فوتبالی!

این بار کنترلر دوآل شوک 4 جدید کنسول پلی استیشن 4 با طرح فوتبالی و با نام FC DualShocke 4 توسط شرکت ژاپنی سونی معرفی شد که مخصوص افراد علاقه مند به فوتبال طراحی شده است. بر اساس گفته های سازندگان، این دوآل شوک جدید قرار است در روز 29 سپتامبر سال میلادی جاری مصادف با 7 مهر 96 (همزمان با انتشار بازی مورد انتظار فیفا ۱۸) در تمامی بازارهای اروپا عرضه شود.
کنترلر جدید پلی استیشن 4 با طرح فوتبالی!

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، بر روی تاچ پد کنترلر تصویری از محوطه‌ جریمه‌ یک زمین فوتبال هک شده است. در سمت راست کنترلر شاهد لوگوی زیبای PlayStation F.C هستیم و در سمت چپ کنترلر نیز می توان فرمول نقشه ها و تاکتیک‌ های فوتبال را مشاهده کرد.
 
کنترلر جدید پلی استیشن 4 با طرح فوتبالی!

در حال حاضر، این کنترلر جدید پلی استیشن 4 با طرح فوتبال فقط و فقط در کشورهای اروپایی عرضه خواهند شد و سونی هیچ اطلاعات دیگری از عرضه دوآل شوک جدید در سایر مناطق جهان ارائه نکرده است.
به علاوه، همان طور که اطلاع دارید، کنترلر FC DualShocke 4 به صورت محدود روانه بازار می شود که مجددا جزئیاتی از تعداد و محدودیت این دوآل شوک جدید در دسترس نیست.
کنترلر جدید پلی استیشن 4 با طرح فوتبالی!

متاسفانه کنسول نسل هشتم ردموندی ها (ایکس باکس وان) هیچ کنترلری با طرح فوتبالی ندارد اما مایکروسافت به لطف تاسیس کارگاه Xbox Design Lab، این اجازه را به کاربران می دهد که کنترلرهای کنسول Xbox One را بر اساس سلیقه و علایق شخصی خود طراحی کنند.
ناگفته نماند مدتی پیش ردموندی ها از طرح های جدید کنترلرهای کنسول ایکس باکس وان رونمایی کرد که با ارزشی ۶۴٫۹۹ دلار، در بازار عرضه و در اختیار طرفداران و کاربران قرار داده شده است.