شرکت اوپو (Oppo) به طور رسمی از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. این گوشی اوپو A71 نام دارد و به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای مجهز است. وزن سبک و قیمت مناسب هم از دیگر ویژگی‌های بارز گوشی مذکور به شمار می‌روند.

به گزارش مرور نیوز، شرکت اوپو (Oppo) به طور رسمی از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. این گوشی اوپو A71 نام دارد و به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای مجهز است. وزن سبک و قیمت مناسب هم از دیگر ویژگی‌های بارز گوشی مذکور به شمار می‌روند.
گوشی جدید اوپو A71 معرفی شد

اوپو از شرکت‌های چینید تولید کننده گوشی‌های اندرویدی است که گاها محصولات بسیار باکیفیت، زیبا و مقرون به صرفه‌ای را روانه بازار می‌کند. گوشی هوشمند اوپو A71 به عنوان جدیدترین اسمارتفون این کمپانی دقیقا یکی از این گوشی‌های باکیفیت خواهد بود. گوشی مذکور قرار است با قیمت بسیار خوب 199 دلار روانه بازار شود. اما اوپو A71 چه مشخصات فنی را ارائه می‌کند؟
گوشی جدید اوپو A71 معرفی شد

اوپو A71 از تراشه MT6750 مدیاتک بهره می‌برد که پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز را به همراه دارد. پردازنده گرافیکی آن پردازنده Mali-T860 MP2 است و رم دستگاه ظرفیت 3 گیگابایتی را ارائه می‌کند. بنابراین گوشی مورد نظر را می‌توان یک محصول میان رده رو به بالا محسوب کرد.
گوشی جدید اوپو A71 معرفی شد

نمایشگر این گوشی 5.2 اینچی است و وضوح تصویر اچ‌دی (7280 در 720 پیکسل) را به همراه دارد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی هم در این گوشی بکار گرفته شده‌اند. گوشی مذکور قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد و ضخامت بدنه آن 7.3 میلیمتر است. ضمنا این گوشی با وزن 137 گرمی یک گوشی سبک محسوب می‌شود.

با وجود اینکه وزن گوشی اوپو A71 ناچیز است و ضخامت بدنه آن هم چندان زیاد نیست، اوپو توانسته یک باتری 3010 میلی آمپر ساعتی را در آن جای دهد که پیش‌بینی می‌کنیم بتواند با هر بار شارژ کامل یک روز و نیم انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین کند. گوشی هوشمند اوپو A71 شامل رنگ‌های مشکلی و طلایی می‌شود و همانطور که اشاره داشتیم قرار است با قیمت 199 دلار روانه بازار شود. سیستم عامل پیش‌فرض نصب شده بر روی این اسمارتفون هم اندروید 7.1 نوقا خواهد بود.