در سمیناری که در حاشیه مسابقات الکام‌گیمز با حضور مدیران ایسر و سازگار ارقام برگزار شد، این شرکت تایوانی از عرضه گسترده محصولات خود در ایران خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، در این مراسم سعید فرازمند، مدیر فروش منطقه ایسر در ایران و خاورمیانه گفت: بیشتر از 40 سال است که کمپانی ایسر در تایوان به صورت رسمی تجارت خود را آغاز کرده است. این کمپانی مدت‌ زمان زیادی از لیدرهای تجارت الکترونیک بود و در بیزینس‌های لپ‌تاپ و کامپیوتر رومیزی فعال است.

وی افزود: محصولات ایسر در حال حاضر شامل نوت‌بوک‌های اسپایر، سوئیفت، اسپایر اسپین و پردیتور می‌شود. ایسر با انجام تغییراتی در نام‌گذاری محصولاتش، برای همه سگمنت‌هایش از اعداد استفاده می‌کند؛ به عنوان مثال اسپایر 1 و 3 و 5 و 7 را داریم که هرچه عدد آن بالاتر برود، نشان از ارتقای کیفیت و مشخصات دستگاه دارد یا برای سری سوئیفت هم بدین شکل عمل می‌کنیم که سری 7 سبک‌ترین و بهترین است؛ همین‌طور برای اسپین و پردیتور.

وی ادامه داد: عرضه محصولات تبلت ما برای بازار ایران بدین شکل است که لانچ نمونه‌های اندروید را عقب انداختیم زیرا در این بخش، بازار بسیار فشرده بوده و بسیاری از مصرف‌کنندگان خواهان قیمت رقابتی هستند ولی ما به دنبال عرضه محصول با بهای کم نیستیم، پس تلاش کردیم در این بخش وارد نشده و تمرکز خودمان را روی تبلت‌های ویندوزی گذاشته که در حال حاضر سهمی بالاتر از 30 درصد را در اختیار داریم. این تبلت‌ها با نام سوئیچ نام‌گذاری می‌شوند که بهترین نمونه آن سوئیچ 7 است.

فرازمند افزود: تفاوتی که با 2 تا 3 سال پیش رخ داده، این است که بازار در حال تغییر بوده و بسیاری از شرکت‌ها می‌خواهند در سری گیمینگ کانفیگ‌های متفاوت ایجاد کنند.

وی ادامه داد: این امر سبب می‌شود در مدل‌های رده حرفه‌ای، تغییرات بسیار زیادی ایجاد شود، اما برای محصولات پایین رده با یک یا نهایت دو GPU کالاها عرضه می‌شود و بازار به این باور رسیده که فروش دستگاه با مشخصات بهتر در دستگاه‌های بالا رده باشد.

وی افزود: ما نیز با استفاده از این تجربه تصمیم به ایجاد تغییرات گرفتیم و بر فرض در دستگاه اسپایر 7 بهترین مشخصات و تنوع را قرار دادیم. شاید امروز بتوانم بگویم که ما به همان اندازه که دستگاه معمولی تولید می‌کنیم، مدل گیمینگ نیز عرضه کرده‌ایم.

مدیر فروش منطقه خاورمیانه و شمال آفریقای ایسر در ادامه گفت: دستگاهی که فقط با فوکوس گیمینگ توسط ایسر عرضه می‌شود، دارای سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای بوده و این محصولات به نسبت تمام رقبا دمای کم‌تری دارند و این چیزی است که در تمام بررسی‌های داخلی و خارجی مهر تایید گرفته است. دو نسل از جدیدترین لپ‌تاپ‌های سری پردیتور در ماه آینده برای بازار ایران عرضه می‌شود که یک دستگاه گیمینگ با 16 میلی‌متر ضخامت و دیزاین فوق‌العاده شکیل و کارت گرافیک 1070 انویدیا است که به نوعی یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ اولترا در دنیاست.

کمپانی ایسر حامی مسابقات الکام‌گیمز است و زون لپ‌تاپ با استفاده از لپ‌تاپ‌های مدل Aspire VX۱۵ تجهیز شده استا و میزبان گیمرهای حاضر در این مسابقات است. همچنین محصولات ایسر با گارانتی شرکت سازگار ارقام در ایران به فروش می‌رسد.

جشنواره الکام‌گیمز96 از تاریخ 19 تا 25 شهریورماه 96 در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.