وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در سمت های دولتی، در پایان حضور چند مشاور و معاون بازنشسته در این وزارتخانه از آنها تقدیر کرد.

به گزارش مرور نیوز، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه شورای مسئولان وزارت ارتباطات در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مناصب دولتی از یک معاون و دو مشاور بازنشسته این وزارتخانه تشکر و قدردانی کرد.

بر این اساس، با بازنشستگی رسول سرائیان معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، امیر ناظمی به جای وی در این سمت منصوب شد.

وزیر ارتباطات نیز با قدردانی از تلاش های سراییان در طول عهده دار بودن مسئولیت، گفت: ایشان در همه مقاطع و مسایلی که در حوزه فناوری اطلاعات وجود داشت، همراه و در کنار من بود.

وزیر ارتباطات همچنین از محمود خسروی و صادق عابدین از مشاوران وزیر، قدردانی و اظهار امیدواری کرد که وزارت ارتباطات بتواند از تجربیات این مدیران پیشکسوت استفاده کند.

در ضمن، مهدی آرزومند که سال های طولانی و در طول تصدی چندین وزیر قبلی مسوئلیت دفتر وزیر را برعهده داشت، به دلیل بازنشستگی از سمت خود کنار رفت و به جای ایشان مرتضی حاجی زین العابدینی مسئولیت دفتر وزیر را برعهده گرفت.