سئو بهترین قسمت در کسب و کار اینترنتی است و واقعا برخلاف تصور عموم کار ساده ای است و اصلا نیازی به ورد خواندن و جادو ندارد و شما برای انجام آن باید مراحلی را طی کنید.

به گزارش مرور نیوز، سئو سایت و فرآیند سئو مسئله بسیار مهمی است، افرادی بسیاری که صاحب کسب و کار اینترنتی و سایت هستند هیچ اطلاعاتی از این فرآیند ندارند. بعضی از آنها مطالبی را درمورد افزایش ترافیک سایت با انجام سئو را میدانند که اصلا برای شروع این فعالیت کافی نیست.

سئو بهترین قسمت در کسب و کار اینترنتی است چرا که بیشترین خدمت را به سایت ها تا حالا انجام داده است. سئو اصلا وحشتناک نیست و برای شروع مراحل سئو نیازی به دانش برنامه نویسی عجیب و غریبی ندارید.

ساده ترین تعریفی که میتوان از سئو سایت گفت : فرآیند بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو!

خب، اصلا برای موتورهای جستجو بهینه شدیم چه اتفاقی برای ما رخ می دهد؟

اولین اتفاق، سایت شما در نتایج گوگل در رتبه های مطلوبی نمایش داده می شود. سپس این مسئله باعث افزایش ترافیک ورودی از گوگل به سایت می شود.

ترافیک ورودی از طریق موتورهای جستجو کاملا هدفمند می باشد و در نتیجه این ترافیک باعث افزایش فروش و برندینگ و کلی اتفاق خوب برای کسب و کار اینترنتی شما می شود. بزارید یک بار دیگر این مسئله را با مثال برای شما راحت تر ارائه کنیم.

اگر کسب و کار شما در زمینه چمن مصنوعی فعالیت داشته باشد و شما در عبارت چمن مصنوعی نتیجه اول باشید چقدر نتیجه فوق العاده است. فکر میکنم بعد از دانستن اهمیت سئو سایت حالا باید مواردی را درمورد فرآیند انجام کار بدانید.

کلاس آموزش سئو، آموزش جادوگری نیست!

آموزش سئو به صورت رایگان خدمت کاملا ارزشمندی بود که امیر قمصری در سایت نیوسئو انجام داد تا دیدگاه های نادرست از سئو را از بین ببرد و دنبال کنندگان سایتش تا حد مطلوبی از سئو بدانند.

سئو واقعا برخلاف تصور عموم کار ساده ای است و اصلا نیازی به ورد خواندن و جادو ندارد. شما برای انجام آن باید مراحلی را طی کنید.

مراحل سئو سایت و انتخاب شرکت خدمات1

قدم اول : سایت برای شروع فعالیت!

اولین قدم داشتن وب سایت است که بروی آن سئو انجام دهید. خب برای شروع کار داشتن یک وب سایت ساده وردپرسی و یک هاستینگ پرسرعت کافی است.

قدم دوم : عبارات کلیدی جستجو شده

باید عباراتی را تهیه کنیم که بیشتر مردم برای رسیدن به خدمات ما، جستجو می کنند. خب حتما میپرسید چگونه؟

ما در کلاس های آموزش سئو سایت در سایت نیوسئو این کار را با استفاده از ابزار های رایگانی مثل گوگل suggestion و گوگل trend انجام می دهیم. تحلیل هایی هم بر روی عبارات لیست شده انجام می شود تا بهترین ها برای سئو سایت انتخاب شوند.

قدم سوم : تولید و سئو محتوا

تولید محتوا برای سایت را باید با رعایت نکات سئو که بسیار ساده هستند انجام دهید. در دنیای امروز کاربران برای رسیدن به پاسخ سوال های خود از موتور های جستجو استفاده می کنند. اگر دوست داریم در نتایج برتر عبارات کلیدی خودمان باشیم باید محتواهایی را برای پاسخ به کاربران آماده کنیم و در سایت خودمان قرار دهیم.

خب! موتور های جستجو با اینکه بسیار هوشمند شده اند ولی باز هم برای کارایی بیشتر و ارائه بهترین پاسخ به کمک ما نیاز دارند. به همین دلیل باید محتوا ها را نیز برای موتورهای جستجو بهینه کنیم.

قسمتی از نکات سئو محتوا

  • قرار دادن عبارت کلیدی در عنوان مطالب
  • بالا بردن خوانایی و تجربه لذت بخش مطالب
  • محتوای کافی و جامع در مورد عبارت کلیدی
  • بهینه سازی تصاویر استفاده شده در مطلب
  • استفاده از تگ های عنوان و متا توضیحات

قدم چهارم : گرفتن اعتبار از سایت های مرجع و مرتبط

این قسمت از آموزش سئو را ساختن لینک های خارجی می گویند. تعریف بک لینک به صورت ساده، لینک شدن سایت شما در سایت دیگر است. بک لینک در حقیقت وام اعتبار برای سایت است که از طریق سایت های دیگر داده می شود. گوگل بک لینک ها را نشانه تایید سایت شما از طرف سایت های دیگر می داند.

امیر قمصری در newseo همیشه به گرفتن لینک به صورت طبیعی تاکید دارد. چرا که محتوای با کیفیت و با ارزش به صورت طبیعی از طرف سایر سایت ها لینک دریافت می کند.

پس همیشه تولید محتوای با کیفیت اولویت اصلی خدمات سئو می باشد. شما با ارائه محتوای با ارزش، این تضمین را به کاربر می دهید تا شما را به سایر دوستانش معرفی کند و رو سپیدش می کنید.

حرف آخر

اگر به دنبال مطالب تخصصی تر از سئو می گردید حتما به سایت نیوسئو مراجعه کنید. تیم پرقدرت امیر قمصری اطلاعات بسیار ارزشمندی را به صورت رایگان در این سایت در اختیار شما عزیزان قرار داده است.