در کشورمان ایران هنوز بسیاری از کسب و کار ها هیچ رقیب خاص درفضای مجازی ندارند و شما می توانید با داشت یک وب سایت و تولید محتوا اصولی فروش عالی آنلاین را برای کسب کارتان به ارمغان آورید.

به گزارش مرور نیوز، درآینده ای نه چندان دور بیش تر کسب و کار ها در ایران به سمت دنیای اینترنت حرکت می کنند، اقدامی که مدت ها قبل در جهان شروع شده و در ایران نیز در حال افزایش است، نمی گوییم دنیای مغازه ها و فروشگاه های سنتی به پایان می رسد اما به صورت قطع اینترنت نیز می تواند بخش بزرگی از فروش یک کسب کار را به خود اختصاص دهد.

در ایران هنوز بسیاری از کسب کار ها به شیوه ای کاملا آفلاین و سنتی فعالیت می کنند این دسته حتی از فعالیت در رسانه های اجتماعی نیز خود داری می کنند و اصلا به فروش از طریق فضای مجازی اعتقادی ندارند ، این فرصتی ارزشمند برای بسیاری از کسب کار می باشد تا بتوانند اولین باشند و هرچه سریع تر شروع کنند ، برای شروع تنها نیاز به خدمات طراحی سایت دارند تا وب سایت خود را تاسیس کنند و در زمینه ی کسب کارشان فعالیت و تولید محتوا کنند.

بازار هدف

کسب و کار اینترنتی

در کشورمان ایران روزانه میلیون ها سرچ برای پیدا کردن خدمات مختلف انجام می شود که دقیقا به دنبال یک کالا و یا خدمات خاص هستند ، نکته ای که فروش اینترنتی را از کسب و کار سنتی متمایز می کند نیز همین می باشد ، یک مغازه را در وسط بازار در نظر بگیرید آیا همه افرادی که به آن بازار می آیند صرفا به دنبال خدمات و محصولات آن مغازه می گردند ؟ معلوم است که نه ، اما این قضیه در بحث فروش اینترنتی متفاوت است.

هنگامی که شما سایتتان را تاسیس کنید و در کلمات مربوط به کسب و کارتان در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرید مشتریانی پیدا می کنید که صرفا به دنبال خدمات شما می باشند همچنین میزان رقابت شما نیز نا چیز است زیرا سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل تنها 9 رقیب دارد که وظیفه شما به عنوان یک ارائه دهنده خدمات و یا کالا این است که سعی کنید با تحویل دادن بهترین خدمات به مشتریانتان، بهترین در صنعت کاری خود باشید پس شما می توانید با داشتن یک وب سایت از این بازار بزرگ بهره ببرید.

هزینه طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چقدر است ؟

طبیعتا ساخت یک سایت و راه اندازی آن زمان و هزینه می برد اما تعرفه شرکت های مختلف متفاوت است این تعرفه ها بر اساس خدمات ارائه شده ، سیستم مدیریت محتوا سایت و نوع پروژه تعیین می شود ، در آژانس دیجیتال مارکتینگ وب ترا تمرکز ما بر طراحی سایت وردپرس می باشد چرا که معتقدیم وردپرس یکی از بهترین سیستم ها برای راه اندازی وب سایت است ، از مزایای این سیستم می توان به هزینه مناسب ، وجود افزونه های مختلف ، سیستم پویا و فعال و ... اشاره کرد شما می توانید با ثبت درخواست مشاوره طراحی سایت در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ وب ترا یک مشاوره کاملا رایگان و حرفه ای با متخصصین ما داشته باشید.

مزیت های سیستم وردپرس

اما چرا بهتر است سایت خود را با وردپرس اجرا کنید ؟ وردپرس یک سایت ساز قدرتمند است که در سراسر جهان توسط 480 نفر به طور مداوم به روزرسانی می شود به همین خاطر این سیستم در برابر انواع حملات و انواع تهدید ها امن و سیستمی مطمعن می باشد ، یکی دیگر از ویژگی های این سیستم مدیریت محتوا وجود افزونه های مختلف برای آن است که به وسیله این افزونه ها شما می توانید هر نوع ویژگی و قابلیتی را به سایت خود اضافه کنید ویژگی هایی که شاید اگر یک برنامه نویس بخواهد آن ها را کد نویسی کند نیاز به ماه ها زمان و هزینه خواهد بود و شما می توانید با نصب یک افزونه قابلیت های جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این سیستم ، فروشگاه ساز آن می باشد این فروشگاه ساز که ووکامرس نام دارد می تواند به وب سایت وردپرسی شما قابلیت های یک فروشگاه حرفه ای را اضافه کند تیم وب ترا با استفاده از این افزونه پروژه های طراحی سایت فروشگاهی را انجام می دهند ، افزونه ووکامرس قابلیت های بسیار قدرتمندی را به سایت شما اضافه می کند همچنین با استفاده از افزونه های جانبی می توانید به قابلیت های فروشگاه اینترنتی خود بیفزایید و فروشگاهی حرفه در حد و اندازه سایت های بزرگی مثل دیجیکالا داشته باشید.

چرا کسب و کار شما حتما باید سایت داشته باشد ؟

ممکن است این سوال را از خود بپرسید که چه لزومی دارد که حتما سایت داشته باشیم؟ می توانیم فعالیت در فضای مجازی را به وسیله شبکه های اجتماعی انجام بدیم و در آن جا شروع به فروش محصولاتمان و خدماتان کنیم ، آژانس دیجیتال مارکتینگ وب ترا بر داشتن وب سایت برای هر کسب کاری تاکید دارد زیرا هنگامی که شما یک وب سایت داشته باشید خود را فردی جدی وقابل اعتماد تر در کسب کارتان نشان خواهید داشت و همین نکته در فروش شما و اعتماد کاربران تاثیر به سزای خواهد داشت

دلیل دیگر این است که شبکه های اجتماعی جای مناسبی برای سرمایه گذاری نیستند چرا که رفتار کاربران مدام تغییرمی کند ممکن است در زمان حاضر اینستاگرام خیلی در اوج و رونق باشد اما هیچ تضمینی وجود ندارد که 10 سال آینده اصلا اینستاگرامی باشد یا خیر همان طور که در سال های قبل فیسبوک شبکه خیلی محبوب تری بود و امروزه می بینیم که میزان محبوبیت این شبکه رو به کاهش است به همین خاطر وب سایت یکی از تنها مواردی است که شما می توانید بر روی آن سرمایه گذاری کنید و به محبوبیت همیشگی برسید.

یک وب سایت برای شما همانند چندین کارمند 24 ساعته عمل می کند ، مشتریانتان هر زمان از شبانه روز می توانند خرید های خود را انجام دهند سوالات خود را بپرسند و مطالب مختلف سایتتان را مشاهده کنند و تمامی این فرایند ها به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و شما به عنوان مدیر سایت تنها بر آن ها نظارت می کنید.

سخن پایانی :

در کشورمان ایران هنوز بسیاری از کسب و کار ها هیچ رقیب خاص درفضای مجازی ندارند و شما می توانید با داشت یک وب سایت و تولید محتوا اصولی فروش عالی آنلاین را برای کسب کارتان به ارمغان آورید و خدمات و کالا های خود را  در اینترنت معرفی کنید ، این فرصت شماست تا از آن استفاده کنید و زود تر از رقبای خود وارد فضای مجازی و فروش آنلاین شوید شما می توانید با پرداخت هزینه مناسب و معقول صاحب یک سایت با کیفیت و مناسب شوید  به همین جهت در صورت نیاز به خدمات طراحی سایت می توانید به آژانس دیجیتال مارکتینگ وب ترا مراجعه کنید و وب سایت خود را تحویل بگیرید ، در وب ترا هدف ما ساخت سایت های درخشنده برای شماست تا در میان رقبایتان بدرخشید.