وزیر ورزش و جوانان درخصوص حمایت از جوانان و اختصاص وام ازدواج گفت: دولت با وجود تمام تنگناهای اقتصادی که در سه سال گذشته با آن مواجه بوده، در زمینه تأمین منابع مورد نیاز وام ازدواج از طریق سیستم بانکی با توجه به اینکه این وام از سه به ۱۰ میلیون افزایش داشته، بسیار موفق ظاهر شده و رشدی خوبی داشته است.

به گزارش مرور نیوز، سلطانی‌فر با اشاره به اینکه امسال تاکنون بیش از ٧٠٠ هزار وام ۱۰ میلیون تومانی به جوانان پرداخت شده است، گفت: اکنون ٣٠٠ هزار پرونده وام نیز تشکیل شده است که به‌زودی پرداخت می‌شود و ما امیدوار هستیم تا پایان سال ٩٥، کارنامه درخشانی در حوزه وام ازدواج که به عددی بیش از یک میلیون وام 10 میلیونی خواهد رسید را شاهد باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با یادآوری این نکته که نظام اقتصادی ما همچنان دچار آثار به جا مانده از تحریم‌های سال‌های گذشته است، گفت: دولت در حال خروج از وضعیت پیش از برجام است و با این شرایط از وظایف و اقدامات حمایتی خود در مورد جوانان کوتاهی نکرده و خوشبختانه کارنامه دولت، کارنامه مثبتی در این حوزه بوده است.

وی افزود: با توجه به احکام خوبی که در برنامه ششم در خصوص تامین منابع مناسب برای بخش ورزش و بخش جوانان پیش‌بینی شده، سال آینده در حوزه جوانان و ورزش، توأمان با فضای امیدوارکننده و متفاوتی مواجه خواهیم بود.