همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید، در مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، عملیات اجرایی ساخت 2 واحد تولیدی در شهرک کاسپین قزوین آغاز شد.

به گزارش مرورنیوز،کلنگ ساخت فاز 2 واحد تولیدی ویتانا، تولید کننده انواع بیسگوئیت، کراکر و ویفر با یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد. 
با ساخت این واحد تولیدی، 300 فرصت شغلی مستقیم در منطقه ایجاد می شود. 
فاز یک این واحد تولیدی در مرحله نصب ماشین آلات قرار داشته و با بهره برداری از آن یک هزار فرصت شغلی در منطقه فرآهم خواهد شد. 
در این مراسم همچنین عملیات اجرایی واحد تولیدی ایکول لجستیک، تولید کننده محصولات شوینده با 980 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد. 
سرمایه گذار این واحد تولیدی، خارجی بوده و توسط سرمایه گذاران ترکیه انجام می شود. 
حسین ابویی مهریزی، معاون برنامه ریزی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استانی نیز در این مراسم حضور داشتند. 
شهرک صنعتی کاسپین قزوین که در شهرستان آبیک و در حاشیه آزاد راه قزوین - کرج واقع شده دارای 286 واحد تولیدی است که از بین آنها 169 واحد بهره بردار و فعال بوده و مابقی آن نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارند. 
استان قزوین دارای یک شهر صنعتی و 15 شهرک و ناحیه صنعتی است. 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سی و یکمین سفر هیات دولت روز چهارشنبه برای افتتاح چند طرح صنعتی به استان قزوین سفر کرده است. 
دولتمردان تدبیر و امید از اولین سفر استانی خود در 24 دی سال 92 تاکنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان)، خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده اند و قزوین سی و یکمین مقصد کاروان امید است. 
حضور در جمع علما و ائمه جمعه، نشست با نخبگان و فعالان اقتصادی، خانواده معظم ایثارگران و شهدا و شرکت در شورای اداری مدیران از جمله برنامه های اعلام شده سفر دو روزه دکتر روحانی به استان قزوین است.