در سومین روز از هفته دولت 43 پروژه عام‌المنفعه با اعتبار 11 میلیارد و 400 میلیون تومانی در بخش کوچصفهان شهرستان رشت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مرور نیوز از رشت، سیروس شفقی عصر امروز در جریان افتتاح 43 طرح عمرانی و خدماتی و عام‌المنفعه در بخش کوچصفهان رشت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مهم برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است.

فرماندار رشت با اشاره به بهره برداری از 43 پروژه عمرانی و خدماتی بخش کوچصفهان در سومین روز از هفته دولت تصریح کرد: افتتاح مسکن مددجویی، طرح خدمات گردشگری و رفاهی از طرح‌های شاخص بهره برداری شده محسوب می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه بخش کوچصفهان با 160 کیلومتر مربع مساحت، 40 روستا و 56 هزار نفر جمعیت دارد خاطرنشان کرد: پروژه افتتاح شده این بخش در روستاهای چولاب، لولمان، فشکچه و گورابسر به بهره برداری رسیده است.

وی افتتاح پارک بازی، واحدهای پذیرایی گردشگری، دامداری و مجتمع تجاری را از دیگر طرح‌های مذکور عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از پروژه‌های نام برده، مردم بخش کوچصفهان شهر رشت از خدمات ارزنده‌ای بهره مند می‌شوند.

فرماندار رشت اعتبار هزینه شده 43 طرح بخش کوچصفهان را 11 میلیارد و 400 میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح ها برای 170 نفر اشتغال‌زایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در بخش حمل و نقل جاده‌ای 3 پروژه با اعتبار یک میلیارد و 828 میلیون تومان در هفته دولت در بخش کوچصفهان به بهره‌برداری رسیده است گفت: 3 میلیارد و 880 میلیون تومان اعتبار هزینه طرح های توسعه خدمات شهری و روستایی این بخش بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت اعتبار هزینه شده طرح‌های کشاوزی بخش کوچصفهان را یک میلیارد و 200 میلیون تومان دانست و بیان کرد: طرح‌های آبزی‌پروری در بخش کوچصفهان با اعتبار 500 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.