مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: پرداختن به مسائل ارزشمند دینی و قرآنی در جامعه ازدغدغه ها و اهداف مهم دولت تدبیر و امید است.

به گزارش مرور نیوز، ناصر مقدم ظهر پنجشنبه در مراسم نکوداشت آیت الله یکتایی در محل فرهنگسرای امام خمینی(ره) شهر زنجان، افزود: در حال حاضر پنجمین دوره بزرگداشت شخصیت های برجسته علمی و مذهبی در استان زنجان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: پرداختن به مسائل ارزشمند دینی و قرآنی و مذهبی در جامعه از دغدغه ها و اهداف مهم دولت تدبیر و امید است و تاکنون هم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بر تحقق این امر مهم تاکید جدی دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به اهداف برگزاری این مراسم اشاره کردو گفت: هدف از برگزاری چنین بزرگداشت‌هایی، معرفی عالمان برجسته فرهیخته به نسل جوان و الگو شدن چنین شخصیت‌هایی در جامعه است.

مقدم تاکید کرد:بزرگداشت علمای دینی و مذهبی و انقلاب در استان زنجان سنت حسنه ای است که اداره کل ارشاد استان زنجان برای اجرای این برنامه بسیار مبرم است.

وی گفت: در استان زنجان با حمایت هایی که است پرداختن به مسائل ارزشمند دینی و قرآنی در جاموضغیت خوب و مطلوبی دارد که باید این مهم بیشتر تقویت شود.