رئیس ستاد اقامه نماز با تاکید بر توجه ترویج خنده حلال در جامعه گفت: خنده حلال در زندگی مردم ما حذف شده است حوزه علمیه در این زمینه باید به صورت جدی وارد عمل شود.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام محسن قرائتی عصر امروز در جمع معتکفان مسجد امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: کسانی که معتکف می‌شوند خود را در زمینه‌های دینی تقویت کنند و بعد از اعتکاف این موضوع را حفظ کنند.

وی با تاکید بر لزوم مقابله با جنگ نرم دشمن افزود: به طور کلی باید خودمان را مجهز کنیم چون دشمن شبهه‌های فراوانی در میان جوانان ایجاد می‌کند.

رئیس ستاد اقامه نماز با تاکید بر لزوم تدبر در قرآن کریم گفت: جوانان توجه کنند که قرآن در زندگی کتاب اصلی آن‌ها باشد و قرآن کریم و نهج البلاغه را مباحثه کنند.

قرائتی با بیان اینکه پر مطلب‌ترین کتاب قرآن است گفت: باید قرآن و نهج‌البلاغه را بخوانیم، بیاموزیم، بفهمیم و آن را به دیگران هم آموزش دهیم، طلاب و مبلغان باید مهارت صحبت کردن در جمع‌ها و محافل گوناگون را بیاموزند تا مخاطب آن‌ها خسته و یا زده نشوند.

وی افزود: اعتکاف اگر چه مستحب است اما در اعتکاف کارهای واجبی می‌توان انجام داد، باید تصمیمات مهمی بگیریم و ببینیم چه واجباتی زمین مانده و آن‌ها را زنده کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز اظهار داشت: 22 واجب اصلی فراموش شده داریم که یکی از این واجبات فراموش شده زکات است که باید مورد توجه باشد.

قرائتی افزود: یکی دیگر از مشکلات کشور مشکل مدیریت است، باید بتوانیم در هر شرایطی زندگی مان را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به بیکاری دانشجویان گفت: باید محتوای درس‌ها در مدارس در حوزه‌ها و در دانشگاه‌ها عوض شود و مهارت‌های گوناگون هم آموخته شود.

رئیس ستاد اقامه نماز با تاکید بر توجه ترویج خنده حلال در جامعه خاطرنشان کرد: خنده حلال در زندگی مردم ما حذف شده است، حوزه علمیه در این زمینه باید به صورت جدی وارد عمل شود.

قرائتی بیان کرد: مبلغان و طلاب می‌توانند مهارت‌های گوناگون اعم از خنداندن حلال، مهارت صحبت با وهابیت، مهارت آموزش قرآن، آموزش احکام، آموزش گفتن حدیث را بیاموزند و آن را تبلیغ کنند.