گردهمایی سالانه کارشناسان فرهنگی، آموزشی و یاوران نماز ستاد اقامه نماز استان‌های سراسر کشور روزهای 21 و 20 اردیبهشت ماه سال جاری در بندرعباس با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، منصور سرگزی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز در تبیین اهداف این گردهمایی گفت: مهم‌ترین هدف برگزاری این گردهمایی که حضور کارشناسان فرهنگی، آموزش و یاوران نماز سراسر کشور برگزار می‌شود، تبیین سیاست‌ها، رویکردها و برنامه‌های اجرایی مورد انتظار سال 1396 و همچنین بیان ایده‌ها و انتقال تجربه‌های مثبتی است که در استان‌های مختلف به اجرا در آمده‌اند و می‌توانند الگوی مناسبی برای بهره‌مندی سایر ستادهای استانی در بحث ترویج نماز باشند.

وی افزود: انتظار داریم طی این گردهمایی به آسیب‌شناسی برنامه‌های ستاد اقامه نماز و هم‌اندیشی جهت ارائه راهکارهای عملی در راستای تقویت برنامه‌های سال جاری پرداخته شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز با بیان اینکه این گردهمایی با حضور دبیران دستگاه‌های اجرایی همراه خواهد بود، افزود: همچنین در این دیدار محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و جاسم جادری، استاندار هرمزگان حضور خواهند داشت و از آنجایی که ستاد اقامه نماز کشور مسابقه‌ای با عنوان «نماز در فضای مجازی» برگزار کرد، میزبان مهندس خسرو سلجوقی مشاور وزیر ارتباطات و عضو هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات درباره اهمیت فعالیت‌های دینی در فضای مجازی خواهد بود.

سرگزی با اشاره به دیدار مسئولین ستاد اقامه نماز با آیت‌آلله نعیم‌آبادی، نماینده ولیّ فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندر عباس گفت: امروز در حاشیه این گردهمایی با آیت‌الله نعیم‌آبادی دیدار و گفت‌وگو خواهیم داشت.