نرگس محمدی گفت: یکی از ویژگی‌های سریال‌های تاریخی به تصویر کشیدن بخش‌های پنهان تاریخ است.

 به گزارش مرور نیوز ، نرگس محمدی گفت: یکی از ویژگی‌های سریال‌های تاریخی به تصویر کشیدن بخش‌های پنهان تاریخ است.

وی با بیان این مطلب افزود:‌ برای من بخشی از تاریخ و علت شکل‌گیری انقلاب، همواره سؤالی بی‌پاسخ بود. به این دلیل که همه اطرافیان هم مسائل و وقایع متداول را می‌دانستند و از پشت پرده برخی وقایع بی‌اطلاع بودند. بنابراین زمانی که من فیلمنامه این کار را خواندم، خیلی چیزها برایم روشن شد.

این بازیگر سینِما و تلویزیون خاطرنشان ساخت: معتقدم مردم هم باید سریال معمای شاه را تا پایان دنبال کنند و زود سریال را نقد نکنند. کار باید پیش برود. قضاوت کردن با دیدن قسمت‌هایی از کار درست نیست.

وی به دلایل مخالفت عده‌ای با این مجموعه تاریخی پرداخت و عنوان کرد: فکر می‌کنم چون به اسم شاه و به زندگی او پرداخته شده، عده‌ای گارد می‌گیرند.

وی اضافه کرد: این سریال به هر حال کار تاریخی است و قطعاً بر اساس برداشتی از منابع و مستندات تاریخی و وقایعی که رخ داده، ساخته شده است، اما هر کسی از نگاه خودش تعریفی به این سریال دارد. آقای ورزی که از خودش وقایع را ننوشته و اتفاقات مبتنی بر تاریخ و از منابع تاریخی بسیاری استفاده کرده است. بنابراین نمی‌توان یک سویه به کاری به این عظمت نگاه کرد.

محمدی خاطرنشان ساخت: حقیقتش این است که من مجموعه را دوست داشتم، اما برخی مخالفت‌ها هم طبیعی است و منحصر به«معمای شاه» نمی‌شود. زمانی که من در «ستایش» بازی می‌کردم، این سریال یک عده مخالف داشت و یک عده موافق. به هر حال تلویزیون مخاطبان بسیاری دارد و راضی کردن همه مخاطبان کار راحتی نیست.

وی تصریح کرد: از مردم می‌خواهم که این سریال را تا پایان دنبال کنند و از نگاه و دید خودشان به سریال نقد نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که با این کارگردان هم فرصت همکاری‌ام میسر شد.