مربی فولاد تغییر شرایط امتیازگیری این تیم در لیگ برتر را یک اتفاق مهم در فوتبال خوزستان قلمداد کرد.

به گزارش مرورنیوز، عزیز فریسات با بیان اینکه فولاد راه خود را پیدا کرده، گفت: ما تیم جوان و کم‌تجربه‌ای داشتیم اما با اضافه شدن چند بازیکن بومی و باتجربه، شرایط‌مان دگرگون شد و حالا حاصل کار فنی تیم را می‌بینید. 

وی افزود: جوان‌ها در هر تیمی نیاز دارند تا از روی دست بازیکنان باتجربه نگاه کنند و فوتبال را یاد بگیرند. ساسان انصاری، اسماعیل شریفات و سایر بازیکنان باتجربه که به تیم اضافه شدند به همراه وحید طالب‌لو که به خوبی از دروازه‌مان حراست می‌کند، وضعیت فولاد را دچار تحول کردند و این مسئله، اتفاق مهمی در فوتبال خوزستان است. بالاخره همین که شرمنده مردم نشدیم، باعث خوشحالی است. از سوی دیگر، جوان‌های‌مان هم فرصت دارند در کنار بازیکنان باتجربه، بیشتر از گذشته به تیم کمک کنند.

فریسات با اشاره به پیروزی این تیم مقابل صبای قم در هفته هشتم تصریح کرد: پیروزی مهمی بود و بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی داشتند. البته صبا هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود و ما را آزار داد اما نتیجه‌ای که رقم خورد، برای‌مان بسیار جالب بود زیرا فولاد از همه فرصت‌هایش با هوشمندی سود برد و سه امتیاز را گرفت. امیدوارم این برد، به دل هواداران هم نشسته باشد.

مربی فولاد و دستیار نعیم سعداوی در مورد سه بازی بسیار سخت این تیم در سه هفته آینده مقابل تراکتورسازی، استقلال و سپاهان گفت: مطمئن باشید دست‌مان برای هر سه بازی باز است و برای کسب موفقیت‌های بی‌نظیر در آینده وارد میدان خواهیم شد. به خصوص در بازی این هفته برابر تراکتورسازی می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم و ثابت کنیم تحول‌مان واقعی است.