سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی معتقد است بازیکنان تیمش موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهند و این مسئله باعث اذیت شدن این تیم می‌شود.

به گزارش مرورنیوز، وحید شمسایی در خصوص پیروزی یک بر صفر تیم تأسیسات دریایی مقابل فرش‌آرا مشهد اظهار داشت: تماشاگران زیادی از این دیدار استقبال کرده بودند و فکر می‌کنم از تماشای این بازی لذت بردند. هر دو تیم موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه‌ یکدیگر خلق کردند ولی هنوز مشکل گلزنی تیم ما را عذاب می‌دهد. هر بازی فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهیم اما نباید از واکنش‌های دروازه‌بان فرش‌آرا را به سادگی بگذریم که روز فوق‌العاده‌ای داشت.

وی افزود: تیم ما موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف داشت، فرصت‌هایی که به نظرم گل نکردنش سخت‌تر از گل کردنش بود. به طور کلی بعد از دو ماه تعطیلی پیروزی در مشهد آن هم مقابل تیم جوان و خوب فرش‌آرا نتیجه خوبی بود و توانستیم با این سه امتیاز به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

سرمربی تأسیسات دریایی در خصوص اینکه آیا با رفتن حسین طیبی مشکل گلزنی این تیم بیشتر نمی‌شود، عنوان کرد: قبل از اینکه او هم برود ما مشکل گلزنی داشتیم. طیبی یکی از بهترین بازیکنان ایران است و شکی در آن نیست ولی در زمان حضور او نیز تیم ما در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و شروع لیگ هم این مشکل را داشت.

شمسایی در مورد جدا شدن حسین طیبی گفت: طیبی دوست داشت به اروپا برود و ما هم به عقیده او احترام گذاشتیم. سعی کردیم با این مسئله کنار بیاییم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.