بهروز رضوی درباره فعالیت در رادیو بیان کرد که او و نسل او افراد مجنون و شیدایی بوده اند که هنوز در این رسانه با وجود درآمد کمی که دارد فعالیت می کنند.

به گزارش مرورنیوز، بهروز رضوی درباره اینکه چه فعالیت هایی غیر از رادیو دارد به دغدغه های شخصی خود اشاره و بیان کرد: هم اکنون مشغول قرائت ترجمه ای از قرآن برای انتشار آن در قالب اثری صوتی هستم و اگر عمری باشد همانطور که پیش از این هم گفته ام، دوست دارم آثار کلاسیک ایرانی از بزرگانی چون حافظ، سعدی، مولوی و... را بخوانم.

وی درباره زمان اتمام دور کامل قرائت ترجمه قرآن یادآور شد: در حال حاضر تا حدود ۲۵ جزء پیش رفته ام و ۵ جزء دیگر باقی مانده است و فکر می کنم اگر خدا بخواهد تا پایان امسال خواندن ترجمه قرآن به پایان می رسد البته کار من زودتر تمام می شود و تا آن زمان احتمالا کار انتشار هم به نتیجه می رسد. 

این گوینده پیشکسوت رادیو درباره اوضاع فعلی رادیو و فعالیت های رادیویی اظهار کرد: اوضاع فعلی چندان رضایتبخش نیست و انگار سازمان هنوز به ثبات نرسیده است.

وی با اشاره به غفلت معمول مدیران از رادیو اظهار کرد: رادیو همیشه به نوعی نادیده گرفته می شود و شاید به همین دلیل است که در تغییرات اخیر در سازمان صداوسیما رادیو دستخوش اتفاق جدیدی نشد.

رضوی عنوان کرد: البته برای خود ما تغییر مدیران تفاوت چندانی ندارد و همه مدیران به نوعی یکی هستند و یک ماموریت دارند.

وی درباره تفاوت دهه ۶۰ و ۷۰ که رادیو فعالیت بیشتری داشت با دهه های اخیر اظهار کرد: واقعیت این است که رادیو درآمد کمتری از تلویزیون دارد و به همین دلیل افراد کمتری هم جذب رادیو می شوند. ما و نسل ما افراد شیدا و مجنونی بودیم که به رادیو پیوستیم و هنوز هم مشغول کار در این رسانه هستیم. آن هم به این دلیل است که بسیاری از ما در بیرون مشغول کارهای دیگری هستیم و این رسانه را به عنوان علاقه انتخاب کرده ایم.

رضوی در پایان گفت: مساله این است که با شرایط فعلی که در جامعه وجود دارد مردم بیشتر به دنبال درآمد هستند و شاید به همین دلیل کمتر این رسانه را انتخاب کنند.