فرنگی کار وزن ۷۱ کیلوگرم کشورمان گفت: مصدومیتم بهتر شده وسعی خواهم کرد تا با شرایط بهتری در لیگ حاضر شوم.

به گزارش مرورنیوز، افشین بیابانگرد در خصوص میزان آمادگی‌اش پس از مصدومیت چند ماهه، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط بهتری دارم و با حضور در اردوی تیم ملی تمرینات خوبی را انجام دادم و اکنون آماده حضور در لیگ هستم تا از این میدان تدارکاتی و البته مهم بتوانم سربلند خارج شوم.

وی افزود: هدف اصلی من موفقیت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی است و حالا که چنین فرصتی را دارم که بتوانم یک مدال جهانی را به دست آورم از آن به بهترین نحو استفاده خواهم کرد تا یک مدال خوشرنگ را کسب کنم، البته نفراتی که در این وزن حضور دارند نفرات خوبی هستند و من نیز باید با آمادگی کاملی راهی مسابقات جهانی شوم.

دارنده مدال برنز جهان در وزن 71 کیلوگرم خاطرنشان کرد: چندین ماه به خاطر مصدومیت شدید از ناحیه قفسه سینه از میادین دور بودم اما اکنون بهتر هستم و قصد دارم با تیم بیمه رازی در لیگ شرکت کنم تا میزان آمادگی‌ام را سنجیده و کشتی‌های خوبی را برای این تیم بگیرم تا باز هم عنوان قهرمانی لیگ کشتی را بدست آوریم. و بتوانیم عملکردی موفق را در لیگ جهانی رقم بزنیم.

بیابانگرد ادامه داد: اردوهای تیم ملی پس از مسابقات لیگ آغاز خواهد شد و من نیز در آن حضور خواهم داشت. در نهایت نیز کادرفنی تصمیم می‌گیرد چه کسی دوبنده این وزن را به تن کند قطعا اگر لیاقت کسب دوبنده را داشته باشم با بهترین آمادگی در مسابقات جهانی روی تشک خواهم رفت و بهترین مدال را برای ایران کسب خواهم کرد.