مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: مشکلی بابت بازی کردن ما در لیگ وجود ندارد و ضرب‌الاجل سازمان لیگ و فدراسیون والیبال شامل ما نمی‌شود.

به گزارش مرورنیوز، احد یوسفی در مورد بدهی‌های تیم شهرداری ارومیه به بازیکنان فصل پیش این تیم و احتمال عدم صدور کارت بازی برای بازیکنانش در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر والیبال اظهار داشت: سال گذشته در مجمع سالیانه فدراسیون والیبال، موافقت‌نامه‌ای بین شهرداری ارومیه و هیئت والیبال این شهر در حضور رئیس فدراسیون والیبال امضا شد.

یوسفی ادامه داد: در این تفاهم‌نامه مقرر شد تا بدهی بازیکنان فصل پیش و فصل پیش رو را تجمیع کرده و سپس به صورت یک‌جا به شکل واگذاری ملک یا نقدی پرداخت کنیم. به همین خاطر مشکلی بابت بازی در لیگ وجود ندارد و ضرب‌الاجل سازمان لیگ و فدراسیون والیبال شامل ما نمی‌شود.

مدیرعامل شهرداری ارومیه در مورد شرایط این تیم گفت: چند بازیکن ما که در تیم‌های ملی بودند و قطر پاسور فنلاندی، دیرتر به ما ملحق شدند. ما بعد از 2 ماه تمرین، 2 بازی دوستانه در دروزهای گذشته انجام دادیم ولی هنوز تا رسیدن به هماهنگی لازم، احتیاج به زمان داریم. در این فصل، بازیکنان و کادر فنی خوبی در اختیار ما هستند.

یوسفی تصریح کرد: والیبال در ارومیه به یک فرهنگ تبدیل شده است و مردم این شهر به دنبال دیدن بازی‌های خوب و دیدن یک تیم خوب هستند که گرفتن نتیجه هم شادی آنها و تلاش ما را تکمیل می‌کند. ما همچنین به دنبال بازیکن سازی هم هستیم و امیدوارم همه باشگاه‌ها به چنین نتیجه‌ای برسند تا فضای بیشتری به جوان‌ها بدهند.