کارگردان «زنی با ارابه چوبی» از دلایل به تعویق افتادن تولید این فیلم صحبت کرد و گفت در صورت طراحی شدن لوکیشن‌های مربوطه، کار را کلید می‌زند.

به گزارش مرورنیوز، خداداد جلالی کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «زنی با ارابه چوبی» گفت: طی چند روز آینده زمان دقیق کلید خوردن این فیلم مشخص می شود زیرا با توجه به اینکه چند مشکل کوچک برایمان پیش آمد زمان آغاز فیلمبرداری به تعویق افتاد اما شرایط افرادی که قرار است در این فیلم به همکاری با ما بپردازند فراهم است و به جز لعیا زنگنه که هنوز تکلیف حضور او در این فیلم مشخص نیست تمام عوامل انتخاب شده اند. برای مثال تاکنون حضور افرادی همچون حدیث فولادوند، رضا رویگری، ساقی حاجی پور، رامین پورایمان، اردشیر کاظمی، محمد شیری، پریسا بادران، محمد فتح الله‌زاده، بابک والی، حسین محمدرضا، احمد احمدی سمانه نصری، علیرضا جلالی تبار، ارمیا قاسمی، ایمان صفا، امیر دژاکام، معصومه آقاجانی، محمود بصیری، بهزاد خداویسی، فریده دریامج، بابک جعفریه، علی خدایی، دنیا حشمت، نرگس بابایی، محمدعرفان صدیقیان، مجید آهنگرانی، شهاب شکوه محمدی، آرمین غلامعلی به عنوان بازیگر در این پروژه قطعی شده است.

وی افزود: پیش از این قرار بود «زنی با ارابه چوبی» را ۱۲ مهر ماه کلید بزنیم اما با توجه به اینکه امامزاده و ۲ خانه‌ای که قرار بود برای قهرمانان قصه بسازیم، آماده نشد زمان فیلمبرداری آن به تعویق افتاد. البته بارش باران هم از دیگر عوامل این موضوع بود.

جلالی بیان کرد: امامزاده ای که قرار است ما فیلم را در آن کلید بزنیم طراحی خاصی دارد به همین دلیل منتظر آماده شدن آن هستیم و سعی می کنیم بعد از فراهم شدن همه مسایل به فیلمبرداری بپردازیم. پیش از این هم گروه صحنه قرار بود مکان های فیلمبرداری را به ما تحویل دهند اما آنها تازه روز گذشته موفق به پیدا کردن این مکان ها شدند. این را هم باید بگویم تمام صحنه های این فیلم در شمال کشور و در منطقه لاهیجان فیلمبرداری می شود.

این کارگردان با اشاره به شرایط سخت ساخت فیلم‌های مستقل گفت: شرایط ساخت در سینمای مستقل بسیار سخت است و با توجه به اینکه فیلم «زنی با ارابه» چوبی ژانر متفاوتی دارد امکان بازگشت سرمایه بسیار کم است این در حالی است که ما در نظر داریم حدود یک میلیارد و نیم برای این فیلم صرف کنیم. البته سرمایه گذار «زنی با رابه چوبی» یکی از دوستان من در مادرید است.

جلالی عنوان کرد: قصه «زنی با ارابه چوبی» به تهیه‌کنندگی محمدحسن نجم به صورت غیرکلاسیک است اما با این حال من فکر می کنم باعث پیشرفت در فیلمنامه نویسی ما شود. این فیلم روایتگر مواجه شدن واقعیت و حقیقت با یکدیگر است درواقع این فیلم به قصه زندگی ۲ دانشجوی فلسفه می پردازد که به شمال کشور سفر می کنند تا تحقیقاتی فلسفی انجام دهند، آنها در شمال کشور با یک دختر شاعر به نام ستاره آفاق روبه رو می شوند اما در نهایت متوجه می شوند که مواردی که دیده اند متعلق به دنیای رویاهای آنها بوده است و ستاره آفاق ۲۰۰ سال پیش فوت کرده است.

وی بیان کرد: هر چند ممکن است برای این فیلم اتفاقات خوبی در ایران نیفتد اما مطمئنم در اکران بین المللی موفقیت های زیادی کسب خواهد کرد.

جلالی در پایان با اشاره به فیلم دیگرش با عنوان «بچه‌ای با جوراب قرمز» خاطرنشان کرد: اکران این فیلم در سال ۲۰۱۷ در جهان آغاز می شود در ایران هم سال آینده در گروه «هنر و تجربه» به نمایش در می آید.