دارنده برنز رقابت‌های کاتای تیمی بانوان در رقابت‌های جهانی گفت: نفرات اعزامی به این دوره از رقابت‌های جهانی واقعا تلاش زیادی برای کسب آمادگی داشتند و امیدوارم بتوانند نتایج دوره گذشته را تکرار کنند.

به گزارش مرور نیوز، الناز تقی‌پور در مورد حضور تیم کاتای تیمی بانوان در رقابت‌های جهانی اتریش عنوان کرد: بچه‌ها واقعا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ند تا بتوانند به آمادگی مطلوب برای حضور در رقابت های جهانی اتریش برسند به همین دلیل از صمیم قلب برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتوانند نتایج دوره قبلی را تکرار کنند.

وی ادامه داد: البته برای ملی‌پوشان کومیته بانوان نیز آرزوی موفقیت می‌کنم و مطمئن هستم بچه‌های تیم بانوان پتانسیل رسیدن به موفقیت را دارند، البته میدان جهانی میدان راحتی نیست اما با این حال به توانایی‌های نفرات اعزامی اعتقاد دارم.

او در مورد وضعیت تیم دانشگاه آزاد نیز اظهار داشت: امسال نیز به همراه دانشگاه‌ آزاد در لیگ شرکت می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم بازهم نتایج درخشان سال‌های گذشته را تکرار کنیم. در مورد حضور در تیم ملی نیز باید به این نکته اشاره کنم که برای رسیدن به این هدف امیدواریم و در حال حاضر کمی زمان لازم داریم تا خودمان را پیدا کنیم. حتی برای محک زدن خودمان در پیکارهای انتخابی هم شرکت کردیم و به دنبال رسیدن به آمادگی مناسب هستیم.