قهرمان تکواندوی آسیا و جهان گفت: اگر من هم بعد از حاصل شدند نتایج ضعیف المپیک ۲۰۱۶ انتقاد نمی‌کردم و یا اینکه مثبت حرف می‌زدم الان جایگاه بهتری داشتم.

به گزارش مرور نیوز، یوسف کرمی در مورد ابقای بیژن مقانلو به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو عنوان کرد: در هر جای دنیا وقتی این نتایج ضعیف در المپیک حاصل شود، تغییرات اساسی رخ می‌دهد و یا اینکه خود افراد استعفاء می‌دهند اما متاسفانه در ایران موضوعات دیگری را شاهد هستیم. بدون اغراق همه انتظار تغییرات اساسی در تیم ملی را داشتیم که در عین ناباوری این موضوع اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: نه تنها به حرف‌هایی که کارشناسان بعد از المپیک زدند توجه نشد بلکه هر فردی که منصفانه رویدادهای المپیک 2020 را برای تکواندو تحلیل کردند را کنار گذاشتند و یا او را نادیده گرفتند. هیچ زمانی منافع خودم را بر منافع تکواندو ترجیح نمی‌دهم و به همین دلیل نکاتی که فکر می‌کردم باید برای پیشرفت تکواندو و اصلاح کار بیان کنم، گفتم و به هیچ وجه از این اقدام هم ناراحت و پشیمان نیستم. 

قهرمان پیشین تکواندوی آسیا و جهان اظهار داشت: وقتی شما در مورد ابقای سرمربی تیم ملی می‌پرسید حتما موضوع عجیب است که برایتان سوال شده است. برای همه عجیب بود و امیدوارم صلاح تکواندو و تیم ملی در این کار باشد.

کرمی در مورد حضورش به عنوان مربی در کنار تیم یاسین پیشرو در لیگ نیز گفت: تیم یاسین پیشرو بسیار جوان است و مطمئن باشید نام بسیاری از بچه‌های این تیم که برای اولین مرتبه در لیگ برتر روی شیاپچانگ می‌روند بر سر زبان‌ها می‌افتد. سال گذشته نیز با اینکه اولین تجربه‌مان را در مسابقات داشتیم، نتایج خوبی به دست آوردیم و تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم. اکثر بازیکنان این تیم از نفراتی هستند که خودمان استعدادیابی کردیم و قطعا در آینده شگفتی‌ساز خواهند شد.