عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که فاصله امتیازی تیم فوتبال این باشگاه با تیم‌های بالای جدول نگران‌کننده نیست.

به گزارش مرور نیوز، حسن زمانی درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: شاهد بازی خوبی بودیم، اما در 10 دقیقه آخر نتوانستیم مدیریت کنیم و پیروزی با تساوی عوض شد. مدیریت و بازیگردانی باید به نحو احسن انجام می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد اینکه فاصله امتیازی استقلال با تیم‌های بالای جدول بیشتر شده است، گفت: این فاصله نگران‌کننده نیست و جبران خواهد شد، اما حیف است که بازی خوبی انجام داده و موقعیت‌های زیادی را از دسته بدهیم، آن وقت تیم حریف در موقعیت 30 تا 40 درصدی به گل برسد. البته این نکته را بگویم که 70 درصد ترکیب تیم به نسبت سال گذشته تغییر کرده و نیاز به زمان است که بازیکنان با هم هماهنگ شوند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه گفت: رضا افتخاری در حال انجام دادن این کار است تا مشکلی پیش نیاید.

زمانی با اشاره به بستری شدن منصور پورحیدری در بیمارستان گفت: دوستان لطف می‌کنند به ملاقات او می‌روند، اما با توجه به وضعیتی که پورحیدری دارد کمتر مراجعه کنند، بهتر است. از دوستان می‌خواهیم اجازه دهند پورحیدری از این وضعیت بیرون بیاید و آن وقت فرصت زیاد است که به دیدن او بروند.