تیم کاتای کارن قم در هفته پایانی لیگ نونهالان کاراته کشور بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش مرور نیوز، هفته چهارم و آخر لیگ رده‌های پایه به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید که تیم‌های کارن قم با هدایت محمد سلطانی و با کسب یک عنوان قهرمانی و یک عنوان نائب قهرمانی در این رقابت‌ها بر بام کاتای ایران ایستادند.

در آخرین هفته از این رقابت‌ها و در رده سنی نونهالان الف، تیم کارن قم با ترکیب محمدطاها حسینی، احسان پناهی و محمدمهدی سورانی در دور اول مقابل تیم آکادمی صادقی قرار گرفت و توانست این تیم را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کند و در دومین مسابقه خود به مصاف همشهری خود یعنی شهید زین‌الدین قم رفت که موفق شد این تیم را نیز با همان نتیجه شکست دهد تا قهرمانی خود را قطعی کند و در بازی پایانی یک مسابقه کاملاً تشریفاتی بود برابر تیم آکادمی نوری قرار گرفت نتیجه را 6 بر 4 واگذار کرد.

کاتاروهای قمی درمجموع با 9 برد و 27 امتیاز تیمی و 94 امتیاز انفرادی بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه زدند.

در رده نونهالان ب، نیز تیم کارن قم با ترکیب متین محمدی یکتا، محمد معین غلامی و رضا تلخابی در دور اول مقابل تیم شهید زین الدین قم با نتیجه 10 بر صفر برنده بازی شد و در دومین مسابقه تیم آکادمی نوری صف‌آرایی کرد و این تیم را با نتیجه 6 بر 4 شکست داد.

تیم کارن می‌رفت تا همچون تیم الف خود عنوان قهرمانی را به‌دست آورد اما در مقابل تیم زندگی مثبت ساری نتیجه را 10 بر صفر واگذار کرد تا با مجموع 9 پیروزی، 27 امتیاز تیمی و 79 امتیاز انفرادی بعد از تیم شهرداری اراک نائب قهرمان کشور شود.

این دوره از مسابقات با حضور 9 تیم در رده‌های سنی پایه پیگیری شد.