راهپیمایی روز قدس هرسال پرشورتر از سال گذشته برگزار شده و گرمای نفس گیر خوزستان نیز مانع حضور حداکثری مردم در این روز بزرگ نخواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام ابوالحسن حسن زاده اظهار کرد: روز قدس یکی از رویدادهای بزرگ تاریخ اسلام است که همواره ملت شریف ایران همزمان با دیگر نقاط جهان در این روز بزرگ انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و استکبار ، به رخ جهانیان می کشاند.
وی افزود: حضور پرشور مردم ایران و به ویژه مردم ولایتمدار خوزستان در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده آن است که ملت ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین همچنان در صحنه هستند.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: مردم خوزستان با وجود هوای گرم خوزستان با زبان روزه در این راهپیمایی بزرگ حضوری پرشور خواهند داشت و امید است در راهپیمایی امسال با حضور حداکثری خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند.
وی بیان کرد: مساله فلسطین هیچگاه فراموش نخواهد شد و ملت شریف ایران همواره در این روز بزرگ یاد شهدای فلسطینی را زنده نگه داشته و با امام خمینی(ره) بیعت می کنند.
حجت الاسلام حسن زاده همچنین با اشاره به عملیات اخیر موشکی سپاه بر ضد داعش گفت: اقدام سپاه پاسداران در انهدام مواضع داعش در دیرالزور سوریه موجبات خرسندی تمامی ملت شریف ایران و مردم منطقه را به دنبال داشت و در آستانه عید سعید فطر حادثه تلخ تهران را به زیبایی پاسخ داد.
وی افزود: تمامی سلیقه های سیاسی و حتی سلیقه های متضاد در کشور این حرکت ارزنده را تایید کردند و این نشان می دهد زمانی که پای منافع ملی در میان باشد همه به میدان آمده و یکصدا ابراز خوشحالی می کنند.