فرماندار ، امام جمعه و نماینده شهرستان لاهیجان در مجلس از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش مرور نیوز، روابط عمومی فرمانداری لاهیجان در بیانیه ای به این مناسبت آورده است : روز قدس فرصت بی بدیلی است فراروی مسلمانان تا خروش یکپارچه خویش را علیه رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن به رخ بکشند و آرمان مقدس فلسطین را که نماد ظلم ستیزی و عدالت طلبی است زنده نگه دارند.
سیّد محمّد احمدی فرماندار، حجّت الاسلام‌ عبدّالله زاده امام جمعه و ذبیح الله نیکفر نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در این اطلاعیه مشترک افزوده اند :ما نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای‌(مد ظله) غصب سرزمین اسلامی فلسطین و اسکان صهیونیست ها در این سرزمین را مبنای مهندسی معیوب خاور میانه و ریشه مشکلات دهه‌های اخیر ملت‌های این منطقه می‌دانیم که اگر این توطئه نبود، این جنگ ها، اختلافات و دخالت‌های سلطه گران و زورگویان نیز به وجود نمی آمد.
به گزارش مرور نیوز،حرکت راهپیمایی مردم شهرستان لاهیجان طبق سال های گذشته راس ساعت 11 روز جمعه از میدان سپاه پاسداران آغاز می شود و پس از طی مسیر میدان شهدا و خیابان کریمی در نهایت در کنار مسجد جامع لاهیجان برای استماع سخنرانی و قرائت قطعنامه جمع می شوند.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه در 40 کیلومتری شرق مرکز استان (رشت) قرار دارد. بر اساس آخرین سرشماری شهرستان لاهیجان 167 هزار و 544 نفرجمعیت دارد.