فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پیوندی ناگسستنی بین مردم شیعه و سنی در استان وجود دارد و می توان وحدت و همدلی ملموس را در مناطق کردنشین با نهادهای انقلابی استان مشاهده کرد.

به گزارش مرور نیوز، سردار عابدین خرم روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه اشنویه افزود: مردم غیور کرد، ملتی همراه با انقلاب بوده و همدلی مردم مناطق کردنشین با نهادهای انقلابی انکارناپذیر است.
وی گفت: سپاه نهادی است که پشتوانه مردمی دارد و با دلگرمی به این پشتوانه پاسدار انقلاب بوده و گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش های انجام شده در سپاه اشنویه افزود: زحمت های زیادی جهت تامین امنیت این منطقه کشیده شده و همدلی و همگامی مردم این منطقه با سپاه قابل تقدیر است.
سردار خرم اضافه کرد: همکاری و همدلی مردم منطقه با سپاه در برقراری امنیت منطقه ای و به دور از هرگونه اختلاف به دنبال خود پیشرفت منطقه را در بردارد.
ماموستا خاتمی، امام جمعه اشنویه نیز در این آئین اظهار کرد: نقش سازنده سپاه در همه عرصه ها غیرقابل انکار بوده و در طول عمر انقلاب در برقراری امنیت و سازندگی گام های بسیار مهمی برداشته است.
وی گفت: تلاش خستگی ناپذیر سپاه در عرصه آبادانی مناطق محروم و به ویژه در منطقه کردستان ستودنی است.
در این مراسم که با حضور جمع کثیری از مسئولان و مردم اشنویه برگزار شد از زحمت های سرهنگ پاسدار یوسف عابدی قدردانی و سرهنگ پاسدار علی حسینی به عنوان فرمانده جدید سپاه اشنویه منصوب شد.