حضور پر رنگ و مستمر مردم در عرصه ها و بزنگاه های مختلف نظام از جمله انتخابات، تضمین کننده اقتدار آن است.

به گزارش مرور نیوز از فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ری گفت: کشور در اردیبهشت ماه گذشته رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را پشت سر گذاشت که مردم حماسه ای خیره کننده شکل دادند و آینده و امنیت انقلاب و نظام را تضمین کردند.
وی با اشاره با سطح مشارکت بالای مردم و صف های طولانی ای که حتی در ساعات پایانی اخذ رای هم وجود داشت، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر حضور گسترده و شکوهمند مردم در پای صندوق های رای تاکید داشتند و مردم نیز با توجه به شرایط خطیر منطقه ای و بین المللی، لبیک گویان در انتخابات حضوری پر رنگ داشتند.
جمالی پور افزود: مردم با حضور خویش در پای صندوق های رای به تعبیر رهبر معظم انقلاب کار را تمام کردند، اینک این مسئولان هستند تا این فرصت دوباره خدمت را که مردم با آرای خویش در اختیار آنها قرار داده اند را قدر بدانند و برای تحقق وعده های انتخاباتی و گره گشودن از مشکلات مردم، خواب و استراحت را بر خویش حرام کنند.
وی معلمان را از اقشار موثر و تاثیرگذار در برگزاری پرشکوه انتخابات ارزیابی کرد و بیان داشت: معلمان و آموزش و پرورش در این انتخابات به حق سنگ تمام گذاشتند و با همراهی در امور اجرایی انتخابات، زمینه ساز برگزاری خوب و شکوهمند انتخابات را فراهم کردند.