محمدرضا نوروزپور با صدور حکمی از سوی علی ربیعی به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی دولت منصوب شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حکم صادر شده از سوی علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری، سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت برای محمدرضا نوروزپور به شرح ذیل است:

بنام خدا

جناب آقای دکتر محمدرضا نوروزپور

با توجه به دانش، سابقه فعالیت رسانه ای و همکاری موثر شش سال گذشته با دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت و نیز داشتن مقبولیت مناسب در جامعه رسانه ای، جنابعالی را براساس تصویب نامه هیأت وزیران به شماره ۶۱۲۹۹ /ت/۵۶۶۴۰ه، مورخ ۱۹/۵/۹۸ و به موجب این حکم به سمت « معاون سخنگو و دبیر شورای اطلاع رسانی دولت» منصوب می نمایم.

امروز دولت تدبیر و امید در شرایطی قرار دارد که تحریم های ظالمانه، پایین آوردن تاب آوری اجتماعی، زندگی اقتصادی و روانی جامعه را هدف قرار داده است و از سویی تلاشهای زیادی نیز برای ناامیدسازی مردم در حال جریان می باشد. لذا بیش از هر دوره دیگری نیازمند ایجاد یک نظام اطلاع رسانی دقیق، سریع، موثر و شفاف از برنامه ها و اقدامات دولت می باشیم، به نحوی که افزایش اعتماد اجتماعی و نیز سرمایه اجتماعی دولت و نظام عزیز اصلی ترین هدف ما در حال حاضر می باشد.

انتظار می رود با بکارگیری موثر از امکانات انسانی و نیز ظرفیت های موجود در جامعه رسانه ای، علاوه بر ایجاد فضای تعامل، زمینه های همکاری مناسبی بین شورای اطلاع رسانی دولت و جامعه رسانه ای گسترش یابد.

همچنین ایجاد هم افزایی با روابط عمومی ها و افزایش هماهنگی میان آنها از جمله اقداماتی است که انتظار پیگیری آن می رود.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

علی ربیعی