رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت مصمم است تا پایان سال آینده کریدور شرق به غرب کشور که از مشهد آغاز و تا مریوان ادامه دارد را به اتمام برساند.

به گزارش مرور نیوز،  محمد باقر نوبخت ،  رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  در جریان سفر به استان کردستان از روند چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد در محور سنندج – دهگلان بازدید کرد.

نوبخت صبح امروز از نزدیک پروژه چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد سنندج را مورد بازدید قرار داد و روند پیشرفت کار را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دولت مصمم است تا پایان سال آینده کریدور شرق به غرب کشور که از مشهد آغاز و تا مریوان ادامه دارد را به اتمام برساند.

وی افزود: کار ساخت این کریدور از مشهد تا تهران به پایان رسیده، فاز دوم آن از تهران تا همدان نیز زیر بار ترافیک رفته و در مسیر همدان تا مریوان نیز ۲۱ کیلومتر گردنه صلوات آباد سنندج و محور سنندج – مریوان باقیمانده که تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا پایان دولت دهم این پروژه را به اتمام برسانیم.

بازدید از سد سیازاخ، بازدید از سد آزاد، استخر ذخیره، نیروگاه و سامانه انتقال آب این سد ادامه برنامه‌های سفر معاون رییس جمهور به کردستان است.

ادامه دارد