جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در رویداد اخیر ظرف ۴٨ ساعت، آشوب ها در ٢٨ استان جمع شد. البته این موضوع کار مردم نبود. از سوی دیگر باید تاکید کنم که تمام افرادخبیث در دنیا از اقدام (اخیر) آشوبگران حمایت می کنند.

به گزارش مرور نیوز،  سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی ، جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم صبحگاه مشترک گردان‌های یگان امنیتی صاحب الزمان (عج) بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ که صبح امروز جمعه (1 آذر) برگزار شد، اظهار کرد: درود بر یگان‌هایی که در هر صحنه‌ای که نیاز باشد، حضور پیدا می‌کنند. علاوه بر این باید تاکید کنم که دعوای حق و باطل از ابتدای خلقت آغاز شده و تا هنگامی که آخرین حجت خداوند ظهور کند، ادامه خواهد داشت.

او افزود: جبهه حق نباید وقتی شیطتنت‌های جبهه باطل ظهور کرد،ترسی از آن داشته باشد. اعضای جبهه روز‌های زیادی منتظر بودند تا  قابلیت‌های خود را نشان دهند.

سردار فدوی گفت: اکنون ۴٠ سال است که این شرایط ظهور و بروز دارد. شرایطی که ما در آن قرار داریم، نشانه‌های جبهه را دارد. این امر از سال ۴٢ که حضرت امام قیام خود را شروع کرد، تاکنون ادامه دارد.

او ادامه داد: حضرت امام گفته بودند که ما مکلف به انجام تکلیف هستیم نه وظیفه، به همین دلیل باید همواره در انجام اعمال خود در جبهه حق ثابت قدیم باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در رویداد اخیر ظرف ۴٨ ساعت، آشوب ها در ٢٨ استان  جمع شد. البته این موضوع کار مردم نبود. از سوی دیگر باید تاکید کنم که تمام افرادخبیث در دنیا از اقدام (اخیر) آشوبگران حمایت می کنند.