قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شاید بعضی‌ها هنوز به واقعیت آنچه که رهبری از آن دفاع کردند، پی نبردند. دفاع ایشان دفاع از یک قوه و یک مصوبه نبود، بلکه دفاع از کیان نظام بود.

به گزارش مرور نیوز، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه هم‌ اندیشی برگزاری یوم‌ الله نهم دی‌ ماه با اشاره به راهپیمایی‌ های صورت گرفته در اعتراض به تجمعات غیر قانونی اخیر گفت: راهپیمایی و تجمعاتی که در سراسر کشور بود به معنای واقعی حرکت خودجوش و مردمی بوده است.

وی گفت: فردا از خیابان منتهی به میدان انقلاب مقدمات حضور مردم در راهپیمایی حاضر است. سردار سلامی سخنران مراسم خواهد بود و ساعت برگزاری آن از 14 بعدازظهر است.

لطفی با اشاره به سالگراد بزرگداشت یوم الله نهم دی به نحوه برگزاری این مراسم طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: همانند شهرستان‌ها مراسم شهر تهران هم از مراسم محدود به مراسمی فراگیر تبدیل شده است.

* همه بصیرت افزایی ما در یوم الله خواهد بود

وی تصریح کرد: هرنوع اقدامات تبینی، روشنگرایانه و بصیرتی قبل از یوم الله نهم دی است. همه بصیرت افزایی ما در یوم الله خواهد بود. امسال سال ویژه ای است، با آنچه که در هفته‌های اخیر در کشور اتفاق افتاد. مردم انصافا نشان دادند هرگاه خادمین در خدمت مردم بودند مردم عزیز ما با بصریت افزایی در صحنه حضور داشتند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شاید بعضی‌ها هنوز به واقعیت آنچه که رهبری از آن دفاع کردند، پی نبردند. دفاع ایشان دفاع از یک قوه و یک مصوبه نبود، بلکه دفاع از کیان نظام بود. بعضی ها آن را تنها به دفاع از یک مصوبه تقلیل می دهند.

وی گفت: خدمت یک بزرگواری از مطلعین انقلاب و وقایع پشت سر بودیم، می فرمودند همه سی سال خدمت را هم اگر در آرامش گذرانده بودیم هدایت همین موضوع اخیر برای تدبیر ولایت فقیه کافی بود.