فرمانده کل ارتش گفت: مردم در برابر اغتشاشگرانی که از آمریکا خط می گیرند و به جان، اموال و ناموس ملت بزرگ ایران حمله ور میشوند و امنیت را خدشه دار می کنند سکوت نمی کنند و با احساس ملی، انقلابی و دینی وارد میدان می شوند و تنفر خود را از ناامنی و ناامن کنندگان نشان می دهند.

به گزارش مرور نیوز،  امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی ، فرمانده کل ارتش امروز (دوشنبه 4 آذر) با حضور در جمع راهپیمایان تهرانی درباره حضور پرشور مردم در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور اظهار کرد: ملت ما این احساس و باور را دارند که باید مقابل ناامنی بایستند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در این سال‌ها که از پیروزی انقلاب گذشته تاکنون نشان داده اند که راه اصلی و اهداف و ارزش‌های اصلی انقلاب را به خوبی تشخیص می دهند و با وجود اینکه مشکلاتی دارند، هنگامی که آرمان های انقلاب اسلامی در خطر باشد، برای پاسداری با تمام وجود به میدان می آیند و توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی آنان و منافقان را خنثی میکنند.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: مردم در برابر اغتشاشگرانی که از آمریکا خط می گیرند و به جان، اموال و ناموس ملت بزرگ ایران حمله ور میشوند و امنیت را خدشه دار می کنند سکوت نمی کنند و با احساس ملی، انقلابی و دینی وارد میدان می شوند و تنفر خود را از ناامنی و ناامن کنندگان نشان می دهند.

سرلشکر موسوی گفت: این حضور بیانگر اعلام درک صحیح مردم از امنیت و تنفر از ناامنی و ناامن کنندگان است.