مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: برخی مسئولان فقط رحمانیت دین را دیده‌اند در حالی که دین از برخورد باقدرت مقابل دشمنان هم سخن می‌گوید.

به گزارش مرور نیوز،  حجت‌ الاسلام عبدالله حاجی‌ صادقی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهیدان ناآرامی های  اخیر با بیان اینکه مسئولان باید با مردم صادق باشند، گفت: مردم کمبودها را تحمل می‌کنند اما از تبعیض‌ ها گله‌مند هستند. مسئولان باید قدر مردم را بدانند، مردم صاحب حکومت هستند و حق با آنان است و مسئولان، خدمتگزار و نوکران آنان هستند؛ بنابراین نباید این بی‌تدبیری اخیر برخی مسئولان را نادیده گرفت.

وی افزود: در برجام دیدیم که عاقبت آن و عمل به ۹ شرطی که رهبر انقلاب گذاشتند چه شد؛ اما در مقابل آن، گفتمان مقاومت را هم دیدیم که چگونه پهپاد آمریکایی را منهدم و کشتی انگلیسی را توقیف کرد؛ پس مسئولان باید بدانند که اگر با دشمن پیمان ببندند، خداوند آن‌ها را جزو جبهه استکبار می‌داند.

* مردم از گرانی‌ ها، بی‌تدبیری‌ ها و عملکرد برخی مسئولان گله‌مند هستند

حاجی‌صادقی با بیان اینکه مردم در قضایای اخیر از خود «استقامت فکری» و «استقامت عملی» نشان دادند، تصریح کرد: مردم از گرانی‌ها، بی‌تدبیری‌ها و عملکرد برخی مسئولان گله‌مند هستند و در این قضایای اخیر آماده فریاد زدن بودند؛ اما وقتی توطئه دشمنان را دیدند، صف خود را از آنها جدا کردند. مردم همه مشکلات را تحمل می‌کنند تا دین‌شان باقی بماند.

* دشمن درپی نابودی انقلاب به دست خود مردم است

وی تاکید کرد: دشمن برای اواخر سال و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده بود ؛چراکه به این نتیجه رسیده که باید آن‌قدر توطئه کند تا انقلاب اسلامی را به‌دست خود مردم ایران نابود کند.

* برخی مسئولان فقط رحمانیت دین را دیده‌ اند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: برخی مسئولان فقط رحمانیت دین را دیده‌اند در حالی که دین از برخورد باقدرت مقابل دشمنان هم سخن می‌گوید.

وی در پایان گفت: منطق بسیجیان دفاع از مردم است. در فتنه اخیر دشمن فکر می‌کرد از یک بی‌تدبیری می‌تواند سوء‌استفاده کند و مردم را مقابل هم قرار دهد اما دیدیم که مردم چگونه به میدان آمدند و بسیجیان چگونه جان خود را سپر کردند و دفاع از مردم را وظیفه خود دانستند.