فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال حاضر وضعیت نیرو‌های رزمی و دفاعی بسیار خوب و رضایت‌بخش است.

به گزارش مرور نیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در حاشیه سخنرانی در جمع کارکنان ارتش در منطقه فارس گفت: در استان فارس نیرو‌های نظامی مانوری بسیار وسیع و گسترده در همه رسته‌ها و تخصص‌ها داریم که دائم کنترل می‌کنیم.

او با تاکید بر کنترل میزان، قابلیت‌های رزمی و قدرت دفاعی یگان‌ها به صورت مستمر گفت: درست است که ما به ظاهر، دشمنی در مرز‌ها نداریم، ولی باید همواره مترصد این باشیم که شاید دشمن بخواهد به ما نگاه نامردانه‌ای بکند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: یگان‌ ها باید آمادگی داشته باشند که در کسری از زمان پوزه دشمن را به خاک بمالند و در حال حاضر وضعیت نیرو‌های رزمی و دفاعی بسیار خوب و رضایت‌بخش است.

امیر سرتیپ ستاد حیدری با اشاره به یگان‌های مستقر در شیراز بیان کرد: این نیرو‌ها تخصصی و منحصر به فرد راهبردی و استراتژیک هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به تیپ ۵۵ هوابرد، تیپ ۳۷ زرهی و مرکز آموزش زرهی که نقش مهمی در آموزش دارند.

او با بیان اینکه ارتش در رکاب، ولی امر مسلمین است و هرجا اشاره کند ارتش در آنجا حاضر است، تصریح کرد: ما گوش به فرمان ولایت هستیم؛ ارتش ولایتمدار و کاملا مهیا است.