معاون توسعه فرمانداری تهران گفت: از فردا ۱۵ آذر، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری آغاز می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، ابوطالب فرنیانپور معاون توسعه فرمانداری تهران صبح امروز با حضور در مصلی امام خمینی(ره) از فرآیند ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس بازدید کرد.

فرنیانپور درخصوص وضعیت ثبت‌ نام داوطلبان گفت: خوشبختانه در چهار روز قبل شاهد استقبال خوب داوطلبان برای ثبت‌نام در یازدهمین مجلس شورای اسلامی بودیم، البته تمهیدات لازم برای تسریع روند ثبت نام دیده شده و تاکنون با هیچ مشکلی روبه‌رو نبوده‌ایم.

او در ادامه افزود: در روز اول مشکلات کوچکی داشتیم که مربوط به مسائل جزئی بود اما خللی در روند ثبت نام ایجاد نکرد و خوشبختانه به سرعت رفع شد، به طور مثال بر اساس ارزیابی‌ها به این نتیجه رسیدیم که باید ۱۰ نفر را به مجموعه اضافه کنیم که روند ثبت نام تسریع شود، که این مسئله انجام شد و شاهد برگزاری روند ثبت نام انتخابات مجلس در کمال آرامش هستیم.

نماینده تهران در مجلس در پاسخ به سوالی در زمینه آخرین آمادگی‌ها برای ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری نیز اضافه کرد: از فردا ۱۵ آذر، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری آغاز می‌شود و برای این منظور همه ملزومات فراهم شده است تا داوطلبان نام نویسی خود را انجام دهند.