وزیر اطلاعات به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، پیامی صادر کرد.

به گزارش مرور نیوز، پیام سید محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:

تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

بسیج، مظهر شرافت و صلابت ملت و سرمایه ی عظیم سرزمین پهناوری است که نسل انقلابی خود  را به مدال افتخار آفرین بسیجی، مزین می‌سازد. خاستگاه و بستر بالندگی اجتماعی و بلوغ فکری بسیج در کلام  امام راحل خمینی کبیر(ره)، بازنمایی "میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی" است که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مرزهای هویتی خویش را فراتر از سپهر سرزمینی رهنمون ساخته است و این هویت کرامت آفرین، به منبع الهام بخش حرکت‌های ضد استکباری محرومین و مستضعفین جهان تبدیل گردیده است.

امروز، بسیج، هویت ساز قدرت امت اسلامی و منشأ خیزش‌های عدالت‌طلبانه و آزادی‌خواهانه در جهان محسوب می‌شود و اینک گستره‌ی افق وجودی شجره‌ی طیبه‌ی بسیج در کرانه‌ای رخ  می‌نماید که رهبر فرهیخته‌ی بسیجیان، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی ) آن را "فرهنگ بسیجی" خواند و چشم خفاشان تاریک اندیش را به ساحت قدرتمند نورآفرین خویش خیره ساخت.

از این منظر، بسیج، بدنه‌ اتصال با معنویت، تبلور سرشتی پاک و طینتی اخلاقی است که مسیر شهادت طلبی را برای نیل به جامعه‌ای سعادت بخش و عزت ساز فراهم می‌نماید. یقیناً امروز، سازمان بزرگ بسیج از ابعادی جهانی برخوردار است و  پیروانش فرهنگ شهادت را برای استقرار صلح  و نجات بشر از منجلاب آرایه‌های ضد اخلاق، برگزیده‌اند.

فرا رسیدن سالروز تاریخ ساز بسیج را تکریم نموده و درود خالصانه‌ی خود را به محضر فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله)، فرماندهان دلاور و تمامی بسیجیان جان بر کف در سراسر میهن اسلامی تقدیم می‌نماییم.‌