فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر در یک دست سلاح و در دست دیگر قرآن را داشته باشیم، مجاهد فی سبیل الله بودن معنا پیدا می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه سی و نهمین مسابقات قرآنی نزاجا که صبح امروز در مرکز آموزش و پشتیبانی این نیرو برگزار شد، گفت: خوشبختانه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  از ابتدای انقلاب در مسیر دستورات فرماندهی معظم کل قوا حرکت کرده‌ و می‌کند.

او با بیان این که نیروی زمینی همواره در بحث‌های قرآنی پیشتاز بوده، افزود: بسیاری افراد هستند که به صورت پنهان در زمینه رشد قرآنی نیروهای مسلح کار می‌کنند و دیده نمی‌شوند که باید از آنها تقدیر کرد.

فرمانده نزاجا با تاکید به این که امروز نیروهای تازه ورودی در ارتشی پا می‌گذارند که الهی است، گفت: جنگ ما متفاوت با سایر کشورها است، چرا که ما در یک دست سلاح و در دست دیگر قرآن را داریم، که این نشان می‌دهد ما سربازان در مسیر ولایت هستیم.

او تصریح کرد: اعتقاد ما این است که اگر فرهنگ قرآنی را در ارتش افزایش دهیم به این شکل که در یک دست سلاح و در دست دیگر قرآن را برداریم مجاهد فی سبیل الله بودن معنا پیدا می‌کند.

حیدری خاطر نشان کرد: امروز البته همه کارکنان ارتش در این مسیر حرکت می‌کنند و انشالله با صلابت بیشتر شاهد رشد آموزه‌های قرآنی در رفتار و عملکرد نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.