مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: محصولات دفاعی دریایی ابعادی چند وجهی دارد که همه ابعاد آن برای از قوه به فعل درآمدن در قالب یک محصولی مانند "ناو" باید پیشرفته، به روز و متناسب با استاندارد‌های بین‌المللی باشد.

به گزارش مرور نیوز، امیر دریادار رستگاری مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع امروز در هفتمین جشنواره مالک اشتر سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با اشاره به پیشرفت‌های این سازمان در تولید دستاورد‌های دریایی اظهار داشت: پیشرفت یک کشور در حوزه تولیدات دریایی نشاندهنده پیشرفت یک کشور در حوزه‌های علمی متخلف است؛ چرا که محصولات دفاعی دریایی ابعادی چند وجهی دارد که همه ابعاد آن برای از قوه به فعل درآمدن در قالب یک محصولی مانند "ناو" باید پیشرفته، به روز و متناسب با استاندارد‌های بین‌المللی باشد.

رستگاری با بیان اینکه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به عنوان یک سازمان پویا و پیشرفته در داخل و سازمانی با قدرت بازدارنده و توسعه یافته در خارج، کاملاً شناخته شده است، افزود: پیشرفت‌های این سازمان با رویکرد جوانگرایی و تکیه بر ظرفیت‌های نخبگان این مرز و بوم حاصل شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه دفاع دریایی با تولید ناوشکن‌های کلاس مختلف دست برتر منطقه هستیم، یادآور شد: به چنان قدرتی در حوزه دریا دست یافته‌ایم که روزنه‌ ای برای نفوذ دشمن در حوزه دریا باز نمانده است که بخواهد گزندی از راه آب‌ها به ایران اسلامی وارد کند.

مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با تشریح اقدامات مجموعه عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در حوزه عمق بخشی و بصیرت‌افزایی کارکنان تصریح کرد: فکر انقلابی، کار جهادی و نگرش آگاهانه کارکنان نسبت به فعالیت‌های اثربخش و قدرت‌زا از مولفه‌های اساسی پیشرفت سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع بوده است.