رییس سازمان بسیج مستضعفین خواستار هوشیاری و دقت بیشتری در مدل قراردادهای جدید نفتی شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی مرورنیوز ، سردار محمدرضا نقدی در آیین هفدهمین همایش سراسری مسئولین بسیج وزارت نفت در باشگاه شماره یک نفت تهران، افزود: فداکاری بچه های وزارت نفت در زمان جنگ و زمان تحریم قابل قدردانی است و امروز در شرایطی به استقلال خود می بالیم که هر روز به وابستگی اقتصادی تهدید می شدیم.

وی ادامه داد: بچه های وزارت نفت در دوران جنگ با تلاش و فداکاری خود جریان تولید و توزیع و فروش و صادرات نفت در کشور را سرپا نگاه داشته شد و حتی برای فروش نفت  در آن زمان در روی عرشه ها و سکوهای نفتی توانستند ماموریت خود را بخوبی انجام بدهند.

وی رشد و پیشرفت امروز کشور در همه عرصه های علمی و فناوری را ثمره ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: برخوردار بودن از امنیت بالا ثمره مقاومت و ایستادگی ملت ایران است چون این ملت تصمیم گرفت و در مقابل موج ترور ایستاد و تسلیم نشد و شهدای بسیاری تقدیم کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین درباره بازدارندگی نیروهای مسلح درمقابل دشمنان نظام تصریح کرد: در عرصه های نظامی جز قوی ترین نیروی نظامی در منطقه هستیم که بدون شک این نیروها در مقابل آمریکا و دشمنان بازدارندگی ایجاد کرده است.

ریس سازمان بسیج مستضعفین افزود:این نیروی مسلح ما نتیجه مقاومت و ایستادگی آن روزهای دفاع مقدس است که خداوند همیشه

وی افزود: در همه عرصه ها از دل مقاومت و ایستادگی پیشرفت و رشد خودمان را رقم زدیم.

سردار نقدی با مفید و واجب خواندن اطاعت از فرمایشات رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی ، خاطرنشان کرد: این کار نتیجه مثبتی به همراه خواهد داشت و می توانیم قدرت اقتصاد مقاومتی برتری را در بین کشورهای دیگر نشان دهیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان فعالیت شبکه های ماهواره ای علیه ایران گفت::در حال حاضر 170شبکه فارسی زبان دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی فعالیت و تبلیغات منفی می کنند اما نظام جمهوری اسلامی با همان سرعت قبل رو به جلو می رود و با تمام قوا در دورترین کشورها فعالیت های انقلابی و اسلامی خود را صادر می کند.