عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه ای که روز گذشته با روسای سازمان بنیاد شهید و کمیته امداد تشکیل شد به بررسی کمبودهای بودجه ای این سازمان ها پرداخته شد.

به گزارش مرور نیوز، ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست روز گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس، اظهار کرد: جلسه روز گذشته با حضور رئیس سازمان بنیاد شهید، رئیس کمیته امداد، رئیس سازمان بهزیستی و رئیس سازمان نوآوری کشور لایحه بودجه سال 99 مربوط به این سازمان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: همه افرادی که در کمیسیون حضور می یابند ابتدا گزارشی از عملکرد سالانه خود ارائه می دهند و سپس به موضوع کمبودها در بودجه سازمان مذکور می پردازند.

وی با بیان اینکه در این جلسه رؤسای سازمان‌های مذکور گزارشی از وضعیت بودجه خود ارائه کردند و عنوان کردند که وضعیت آنها از نظر بودجه‌ای مساعد نیست، اظهار داشت:  رئیس کمیته امداد در این نشست عنوان کرد که دولت تنها 47 درصد اعتبارات مورد نیاز این نهاد را تأمین می‌کند و مابقی اعتبارات از محل منابع داخلی و کمک‌های مردمی تأمین می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین در این جلسه رئیس سازمان بهزیستی نیز گزارشی از عملکرد سازمان بهزیستی ارائه کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیسیون اجتماعی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: در این جلسه هم به یکسان سازی حقوق بازنشستگان پرداخته شد که نتایج آن روزهای آینده مشخص می شود.