رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه اختیارات وزارت ورزش و جوانان از شورای نگهبان بازگشته و مشکلی ندارد.

به گزارش مرور نیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی ساخت ایران در پاسخ به سوالی پیرامون لایحه اختیارات وزارت ورزش و جوانان و حمایت مجلس از این موضوع اظهار کرد: این لایحه از شورای نگهبان بازگشته و مشکلی ندارد و ان‌شاءالله حل می‌شود و وزارت ورزش با توان بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد.

او افزود: آمریکا باید توجه کند که ایرانیان این قابلیت را دارند تا سختی‌ها را به فرصت تبدیل کنند و این نمایشگاه نمونه‌ای از این شرایط است و اکنون تولید محصولات ورزشی ما بیشتر شده و به بسیاری از کشور‌ها صادرات داریم که این امر قابلیت خوبی است.

لاریجانی ادامه داد: این ظرفیت سازی‌های جدید که صورت گرفته البته مشکلاتی در حمل و نقل وجود دارد که قابل حل است، اما استاندارد‌ها وجود دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این نمایشگاه بسیار خرسند کننده است و اکنون بیشتر نیازمندی‌های ورزشکاران ما توسط صنعتگران داخلی اعم از چمن مصنوعی، کفپوش، وسایل وزنه برداری، توپ‌های مختلف و ... تولید می‌شود و این امر نشان می‌دهد که قابلیت خوبی در بخش صنعت ورزشی ما وجود دارد.

او بیان کرد: اکثر افرادی که در این نمایشگاه حضور دارند می‌گویند که اوضاع فروش و وضعیت اقتصادی مطلوب است ضمن اینکه بیان کردند که از زمان تحریم‌ها وضعیت بهتر شده چراکه مردم به تولید داخل روی آورده‌اند.

لاریجانی تصریح کرد: از آقای سلطانی‌فر تشکر می‌کنم که هم می‌کنند که صنایع ورزشی فعال شوند همچنین ثمن‌هایی نیز در بخش جوانان فعالیت می‌کنند که این امر بسیار خوب است.