تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد.

به گزارش مرور نیوز، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

این تذکرات که در جلسه علنی امروز مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

احمد صفری به وزیر کار: علت عدم برخورداری کارگران از یارانه معیشتی چیست؟ به وزیر اقتصاد: علت عدم همکاری بانکها در رفع مشکلات واحدهای تولیدی که تعطیل یا در حال تعطیلی هستند چیست؟ به وزیر ارتباطات: علت عدم همکاری با سازمان صداوسیما مرکز کرمانشاه در تخصیص پهنای باند به منظور پخش زنده مسابقات ورزشی در برخی شهرستان های استان کرمانشاه چیست؟

بیگلری به وزیر ارتباطات: علت عدم حل مشکل آنتن دهی موبایل در روستاهای کردستان؟ در تذکر به وزیر راه: علت بی توجهی به آسفالت جاده‌های روستایی استان کردستان چیست؟

نوروزی به وزیر آموزش و پرورش: لزوم جلوگیری از اجرای رقص در صبحگاه برخی مدارس کشور.

حاجی دلیگانی به وزیر اقتصاد: کمبود سفته در بانک ملی و مراکز توزیع باعث سرگردانی مردم شده است از سویی لازم دارند از سویی سفته وجود ندارد، به وزیر صنعت: چرا با وجود کاهش قیمت دام زنده و افزایش عرضه، کماکان گوشت قرمز قیمت بالایی دارد که نشان دهنده ضعف بازار است که باعث خسارت تولیدکنندگان است.

شهروز برزگر به ریس جمهور: تسریع در اجرای توسعه طرح هادی در روستاها و برق رسانی به منازل حاشیه روستاها که خارج از محدوده طرح هادی هستند.

محمد جوار ابطحی به وزیر کار: تسریع در پرداخت یارانه طرح معیشتی به افراد مشمول بدون سرکشی به اموال .

ابطحی و اصغر سلیمی به وزیر صنعت: چرا به استناد بند الف ماده ۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز نسبت به اجرا و بهره برداری سامانه نرم افزاری جامع یکپارچه سازی و نظارت بر فرایند تجارت اقدام نمی شود.

شریعت نژاد به رییس جمهور: لزوم جلوگیری از واردات مرکبات با توجه به وفور داخلی.

قاضی پور به وزیر ورزش: تسریع در احداث سالن های اختصاصی ورزش های رزمی، بوکس و ووشو و تذکر درباره صدور دستور حمایت های مادی و معنوی از تیم نود ارومیه در مسابقات دسته یکم کشوری ،به وزیر کار: صدور دستور لازم به سازمان بازرسی و شستا برای سرمایه گذاری در شهرستان ارومیه.

مازنی به رییس جمهور: با توجه به تصویب قانون هوای پاک چرا همچنان شاهد آلودگی هوای تهران

هستیم.

بهادری به ریس جمهور: تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه - تبریز با توجه به امکان اتمام آن در دولت فعلی.

محمد وحدتی هلان به وزیر نیرو: چرا تعرفه آب گرم معدنی شهرستان بستان آباد ۹۰ درصد افزایش یافته است و تذکر درباره اینکه بسیاری از روستاهای شهرستان آب آشامیدنی ندارند و سد منطقه بلاتکلیف رها شده است.